vineri, 24 februarie 2017

Sportul se face si la birou

Nu este un secret pentru nimeni ca sunt adepta sportului, indiferent de natura acestuia. Fie ca este vorba de zumba, alergare, exercitii pentru forta sau tonifiere, imi place sa le practic si sa indemn si pe altii sa o faca. Astazi vreau sa va spun despre importanta unui stepper(stepper aerobic, stepper cu manere, stepper lateral) in rutina dumneavoastra zilnica. Multi ar spune ca este necesar doar in aerobic si ca in rest nu ai ce face cu el, insa eu sunt de parere ca multe exercitii de tonifiere au nevoie de un stepper aerobic bun, antiaderent, pe care il puteti folosi acasa in timp ce va urmariti emisiunea preferata. Nu stiu daca sunt in masura sa va recomand exercitii, dar va pot spune ca ridicarile de bazin pe stepper sunt mult mai eficiente decat cele la nivelul solului. Eu as avea o nevoie disperata de un stepper lateral si un stepper cu manere, deoarece nivelul meu actual de dezvoltare necesita mai multa munca. 
Fie ca sunteti o persoana fizica sau ca detineti o sala de fitness, va recomand sa apelati la steppere sportaddict, deoarece le gasiti la un pret mult mai mic comparativ cu cele de pe restul pietei. Eu am gasit un stepper pentru uz casnic, ajustabil, care ma ajunge doar 120 de lei. Desigur, am vazut si un stepper pret urias, de 2000 de lei, dar sunt sigura ca acela este pentru cei care fac performanta. Pentru mine, cat si pentru dumneavoastra, persoane normale, cred ca este de ajuns stepperul despre care tocmai v-am vorbit. Am auzit unii oameni spunand "Ei, dar eu nu am timp pentru sport, ca stau toata ziua la birou." Dragilor, sportul se poate face oriunde. Spre exemplu, va puteti plimba in timp ce vorbiti la telefon. Poate parea stupid, dar chiar si atunci ardeti calorii importante in procesul de slabire. Un alt exemplu coerent care imi poate sustine afirmatia este dat de cei care in timpul in care nu au treaba prea multa incearca sa faca niste genuflexiuni. 
Am cam batut campii spre finalul paragrafului anterior, de aceea vreau sa revin si sa va spun ca SportAddict.ro este singura modalitate prin care puteti face sport la un pret mic, cu cap si eficient. Nu cred ca este nimeni dispus sa cheltuiasca sume colosale pentru a arata bine. Iata, astazi v-am prezentat o modalitate eficienta pentru obtinerea corpului mult visat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!