joi, 9 februarie 2017

Floricele pe campii

Vine primavara, dragilor! Da, mai sunt 19 zile pana atunci si afara e multa zapada, insa eu deja simt spiritul acela...bucurie, viata, zumzete... Doamne, ce frumusete! Multi dintre voi sunteti barbati si va intrebati ce flori de primavara sa cumparati sotiei/iubitei/mamei/bunicii etc. Niciodata nu m-am priceput la lucrul asta. Bineinteles, iubesc sa primesc buchete flori de primavara, cos cu flori de primavara sau orice alt tip de flori, dar niciodata nu am putut sa am o floare preferata sau sa spun cu precizie ce flori vreau sa cumpar cuiva. Da, si noi femeile oferim flori. Uneori chiar barbatilor, pentru ca si ei merita cate un gest frumos, nu este ceva anormal. Revenind, nu stiu niciodata ce flori sa ii cumpar mamei, imi e imposibil sa aleg ceva care sa ma multumeasca din prima. Nu pentru ca as fi un fel de Grinch al florilor, dar nu vreau sa o dau in bara, nestiind foarte bine ce prefera. E mama, o cunosc, insa nu as vrea sa o plictisesc cu acelasi lucru mereu. 

Pentru acest lucru apelez la frumoasele cosuri cu flori doar la floria la un pret extrem de mic. De fiecare data cand sunt intr-un impas, accesez Floria.ro si raman uimita de multitudinea de alegeri pe care le am la dispozitie. Nu pot spune ca dispun de un buget extrem de bogat, insa minunatele buchete flori de primavara sunt la un pret de doar 150 de lei. Este si un cos cu flori de primavara pe care am pus ochii si ajunge la un pret de 160 de lei. Un chilipir as putea spune! La mine in oras florariile sunt mult mai scumpe si nici nu primesc o felicitare frumos stilizata gratuit, asa cum imi ofera Floria.ro. Mai mult, florile de primavara imi sunt trimise in 2 ore prin curieri proprii si chiar primesc o poza reala a celor trimise pentru a nu exista loc de interpretari. 
Floria.ro ofera profesinalism inca din primul an al existentei, clientii fiind extrem de multumiti. De asemenea, puteti comanda niste trandafiri fabulosi pentru Valentine's Day asa cum nu veti gasi in alta parte. Nici nu incape indoiala ca veti fi extrem de multumiti de florile primite si veti face persoana draga foarte fericita. Nu va pot spune sa cumparati de aici, insa va recomand cu caldura serviciile Floria.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!