luni, 21 noiembrie 2016

Panouri publicitare mi-am luat, dar experienta cand?

Hello, dragilor! Imi cer scuze pentru lipsa mea aici, dar de acum doua saptamani sunt la dispozitia voastra cu tot ce am mai bun - sunt in "vacanta". Incep prin a va spune ca in viitor, poate chiar in timpul facultatii, vreau sa imi deschis o firma de advertising. Ideea este geniala, dar pentru asta am nevoie de multa rabdare si de ce sa nu spunem, multi, dar multi bani. M-am si gandit, pentru inceput fac o pagina de facebook, dau comanda de niste panouri publicitare simple, dar si panouri publicitare metalice, clientii vin, sunt multumiti de serviciile mele si imi duc vorba mai departe. In teorie pare simplu, dar practica? Practica ne omoara! Acte fac, facebook fac, dar de unde panouri publicitare? Ei bine, panori publicitare simple, panouri publicitare metalice, din plexiglas sau alte materiale in functie de cerinte confectionez la Headprint. Nu putem vorbi de panouri publicitare de pe Headprint.ro pana cand nu stim preturile.
Am studiat putin "piata" acestor panouri publicitare si mi-am dat seama ca un pret mai bun nu puteti gasi nicaieri. De fapt de ce spun "gasiti" cand este vorba de viitoarea mea firma. Mi-a luat ceva timp sa ma hotarasc ca pret panouri publicitare mai mic nu gasesc si ca, totusi, calitatea ar trebui sa primeze. De asemenea, am vazut ca am de ales intre doua tipuri de panouri, iar dupa ce am citit despre ce e vorba, am inteles ca acest lucru este destul de important. Oare vreau sa imi expun firma intr-o statie de autobuz unde vad panoul cateva sute de oameni pentru o perioada maricica de timp, sau sa il pun pe autostrada unde il vad zeci de mii, dar pe o durata mult mai mica? Asta ramane de vazut, firma mea ramane la stadiul de proiect. De fapt, ce zic eu... Nici nu stiu daca va exista.

Acestea fiind spuse, sper din tot sufletul sa dispun de resursele necesare pentru a dezvolta o astfel de afacere si sa ajung cat mai sus in acest domeniu. Un pret panouri publicitare mic am vazut unde gasesc, deci imi ramane doar sa capat experienta, bani, minte si cel mai important, rabdare - un subiect ce trebuie discutat in viitor. Voi avea nevoie si de flyere pentru a raspandi zvonul si sunt sigura ca echipa Headprint va fi bucuroasa sa ma ajute. Puteti si voi accesa site-ul pentru a va informa despre serviciile lor si poate, cine stie, gasiti exact ceea ce aveti nevoie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!