sâmbătă, 18 februarie 2017

Obtinerea certificatelor de urbanism mai usoara decat oricand

Nu sunt foarte buna in domeniul legislativ, deoarece nu am avut niciodata parte de o educatie in acest sens, iar pentru moment nu am interesul de a ma arunca in bratele acestei zone care clar nu este facuta pentru oricine. In orice caz, ideea este ca m-am tot gandit ca la un moment dat voi fi nevoita sa imi procur documentele necesare achizitionarii unui imobil sau chiar amenajarea teritoriului. Ar fi o foarte mare bataie de cap pentru mine, intrucat sunt convinsa de faptul ca nu m-as putea descurca cu toata birocratia din Romania, insa stiu ca exista pe ici-colo niste agentii/companii care se ocupa cu astfel de lucruri. Pentru un certificat de urbanism am decis sa merg pe mana celor de la 1Design.ro, fiind una dintre cele mai capabile firme din aceasta sfera de interes.


Am aruncat o privire indelungata asupra serviciilor oferite de echipa 1Design si am ramas complet uimita cand am vazut cate proiecte de succes au avut pana in prezent. Cum sunt foarte pasionata de amenajari (design in general), nu am putut sa nu ma uit prin portofoliul lor si sa vad cateva locuinte. Sunt foarte curioasa de fel si nu am putut rezista tentatiei de a ma gandi la modul in care va arata locuinta in care voi trai candva. Casa care m-a impresionat cel mai tare din portofoliul 1Design.ro a fost „locuinta individuala casa GKN”. Este foarte frumoasa si ofera persoanelor care locuiesc in ea un confort extraordinar si o viata plina de bucurii. Tinand cont de faptul ca locuinta a fost proiectata cu tot cu piscina, cred ca as putea trai extrem de bine in ea, impreuna cu viitoarea mea familie.

Cu toate acestea voi avea nevoie de certificatul de urbanism despre care va tot vorbeam. Acesta este un document foarte important atunci cand cumperi o proprietate. Fara el se prea poate sa ai mari probleme, motiv pentru care voi apela doar la profesionisti pentru a scapa de incurcaturile care vor putea aparea pe drum. Cei de la 1Design.ro au un pret foarte bun pentru serviciile pe care le presteaza si este foarte important de retinut faptul ca firma ofera informatii complete referitoare la toate avizele necesare. Asadar, daca sunteti in cautarea unui certificat urbanism la un pret rezonabil, va recomand cu toata inima 1Design.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!