marți, 28 februarie 2017

Zambet de vedeta cu dinti din zirconiu

Nu de putine ori ati observat ca zambetul persoanelor care apar la tv, asa-zisele vedete, este perfect si ca nicio pata nu le strica albul imaculat. Cand eram mica tindeam spre perfectiune, deci spre dintii perfecti. De multe ori incercam sa ii albesc cu bicarbonat de sodiu si lamaie, dar nu pot sa spun ca am observat cine stie ce rezultate. Si am tot stat eu sa ma gandesc cum fac ele sa straluceasca asa tare. Intr-o zi am citit pe ask-ul(stiti voi, site-ul ala pe care se pun intrebari anonime) unei fete cunoscute din tara si din strainatate ca ea are dinti din zirconiu. Nu mai auzisem in viata mea de asa ceva si nu intelegeam despre ce e vorba. Auzi la ea... "dinti zirconiu". Am cautat repede pe google despre coroane zirconiu si fiind lenesa, am dat direct pe imagini, sa nu cumva sa obosesc citind. Din nou, nu intelegeam nimic. Ce e aia o coroana zirconiu? Unde se pun acesti dinti din zirconiu? Ce sunt de fapt acesti dinti zirconiu? Am renuntat intr-un final sa ma uit la imagini si am revenit la pagina principala unde am gasit coroane dentare din zirconiu la Citydent. Stiti voi, v-am mai vorbit despre ei. 
Fiind ferm convinsa ca acolo voi gasi ceva de calitate, am accesat pagina si am inceput sa ma informez despre coroane zirconiu. Acolo am gasit un filmulet si imi amintesc ca domnul doctor Paul Dobrescu ne spunea ca sunt de fapt niste fatete din ceramica pe un suport de oxid de zirconiu. Nu am fost niciodata un as in ale chimiei, deci nu va asteptati sa inteleg lucrul asta. Ce este important este ca am reusit sa imi potolesc curiozitatea referitoare la zambetul perfect la vedetelor. O alta curiozitate este coroana zirconiu pret. Oare costa mult...putin? Ma asteptam la preturi enorme, pe care sa le dau repede uitarii, insa vreau sa va spun ca o coroana zirconiu pret este chiar accesibila si ajunge la doar 1900 de lei. Nu am putut sa raman doar aici si am cautat si alte cabinete stomatologice, insa m-am intors repede cand am vazut despre ce e vorba. Preturi mult mai mari si nici in calitatea lor nu am incredere. 
Tin sa va amintesc ca pe CityDent va puteti programa online sau prin telefon si ca orice afectiune sau dorinta ati avea, va fi tratata cu seriozitate si profesionalism. Medicii sunt cei mai buni in domeniu si doresc sa ofere dintilor pacientilor o viata lunga si sanatoasa. Va sfatuiesc ca de fiecare data cand aveti nevoie de un sfat sau o interventie stomatologica sa apelati fara teama la ei! O ultima intrebare: Si vedetele apeleaza tot la Citydent? Pe data viitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!