duminică, 6 noiembrie 2016

Cum sa lupti impotriva grasimii cu WOWTea

Dragilor, acum vreo 2 saptamani am primit ceaiul "wow" si la propriu si la figurat. A trecut asa putin timp si pot spune ca ma simt alt om. Nu numai ca am slabit vreo 2 kilograme, dar ma simt revigorata si apetitul a scazut considerabil, Am auzit de mult de cei de la WOW, dar am fost reticenta, stiind toate "minunile" de pe internet si de prin magazine care te ajuta sa slabesti, dar intr-un final mi-am luat inima in dinti si am comandat. Cred ca asta a fost cea mai buna alegere pe care am luat-o vreodata. Nu de putine ori stateam si aveam nevoia sa rontai ceva, orice. De cele mai multe ori imi satisfaceam nevoia asta, insa marturisesc ca mereu am regretat si cu gandul si cu corpul. Stim cu totii cat de greu e sa dai kilogramele alea adunate in doar cateva zile. 
Ce e WOWTea? O minune la punga, dar in esenta PLANTE! Plante cu o aroma deosebita care iti opresc nevoia aceea constanta de a manca. Ceaiul contine ceai verde, fructe de paducel, mate, guarana, Pu-erh, marar, borchak, rooibos. Denumiri ciudate, dar va garantez faptul ca am cautat toate aceste lucruri si nu sunt altceva decat minuni ale naturii. Nu trebuie sa uitam ca ceaiul nu inlocuieste un stil de viata sanatos, cu sport si alimentatie corecta. Pentru a vedea rezultatele, trebuie sa va ocupati si de aceste lucruri constant si sa ajutati natura sa isi faca treaba. 
Cum functioneaza WOWTea? Ei bine, solutia dumneavoastra impotriva grasimilor acumulate in decursul unei perioade. In plus, este factorul ce lupta impotriva balonarii, plenitudinii(va ziceam, ma simt revigorata) si chiar a apetitului buclucas. Multi apeleaza la chirurgie cand nimic nu functioneaza, dar eu cred ca nu au auzit de WOWTea si vointa. Totul se poate cu putina munca! Cum reuseste ceaiul sa "slabeasca"? Nimic mai simplu:
  • accelereaza metabolismul, ajuta digestia si descompune grasimile;
  • elimina toxinele din organism;
  • imbunatateste metabolismul;
  • prin continutul de substante antioxidante ajuta in prevenirea imbatranirii premature a organismului;
  • contribuie la accelerarea secreÈ›iei de bilă È™i activează funcÈ›ionarea vezicii biliare;
  • sintetizeaza colesterolul in corp, ajuta la scaderea nivelului acestuia;
  • are efect calmat, ajuta la calmarea si vindecarea unor dureri minore;
  • ajuta la normalizarea procesului digestiv
  • scade riscul de a suferi de cancer.
Cum se prepara WOWTea? Echipa WOW ne invata ca trebuie sa punem 5-7 grame de ceai in 300-400 de apa in dispenserul din sticla. Inca nu dispun de o sticla de a lor, dar promit ca revin cand imi cumpar una, pentru ca sa infuzezi in ibric nu e cea mai eficienta metoda. Sa fierbi, sa strecori, sa te chinui... Intr-un final merita, deoarece e vorba de WOW, dar nu cred ca as mai face efortul acesta pentru un alt tip de ceai. 
Va spuneam acum ceva timp ca sunt bautoare de ceai negru. Nu, nu am renuntat la el, a fost si va ramane in sufletul meu, dar problema este ca mereu raman fara. Noroc cu WOWTea! Ceaiul dintr-o punga este suficient pentru o cura de 21 de zile, deci stau fara griji. Totusi am o grija: sa nu mi-l bea mama.

Pretul este unul spectaculos avand in vedere efectele benefice pe care le are. Pentru un pachet de 150 de grame platiti doar 33 de lei, dar daca alegeti sa achizitionati promotia 2+1 GRATIS, achitati doar 66. In cazul in care vreti si sticla, pretul creste putin, dar cred ca e nesemnificativ avand in vedere beneficiile aduse si de ceai, si de sticla. 

Mai am in jur de o saptamana din aceasta cura, dar va zic, cu siguranta voi reveni la WOWTea de fiecare data cand ma voi simti plina si neatragatoare. Cred ca este secretul unui corp frumos, insa baza o constituie sportul. Dati-i drumul prieteni, comandati-l si simtiti-va in al 9-lea cer ca si mine! 

#BEFRESH #BESLIM #FEELCLEAN !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!