sâmbătă, 11 februarie 2017

Printesa Teo si rochiile ei

Nu cred ca exista fata sau femeie care sa nu isi fi imaginat cand era micuta ca este o printesa cu o rochie spectaculoasa sau macar ca intr-o zi va ajunge sa poarte cele mai frumoase rochii elegante. Si eu am facut acest lucru si imi vine sa mor de dor acum, cand stiu ca nu voi mai ajunge niciodata sa visez asa cum o faceam atunci. Realitatea ma loveste din plin si imi doresc din tot sufletul sa mai pot copilari macar o zi, o ora. Sigur, nu voi transforma articolul acesta in ceva lacrimogen, vreau doar sa vorbim despre rochii. Visurile mele de mic copil au devenit astazi realitate si pot spune ca am ajuns o domnisoara in toata regula careia ii place sa se aranjeze si sa devina o mica printesa pentru familie si iubitul ei. Este foarte ciudat sa vorbesc despre mine la persoana a III-a, asa ca voi continua prin a va spune ca nu ma consider frumoasa, uneori nici macar draguta, dar cu toate acestea iubesc sa caut haine care sa ma puna in valoare si de ce nu, chiar rochii. Nu caut mereu rochite online, dar pot spune ca majoritatea tinutelor mele se invart in jurul unor site-uri care ma inspira si a altora care imi ofera haine. Si desi ma interesez de tendinte si caut sa fiu cat mai ok, niciodata nu mi-am uitat personalitatea si am reusit sa aduc o tusa personala in tot ceea ce port. 
Un aliat de nadejde in cautarea mea de rochii elegante la preturi accesibile a fost mereu InPuff.ro. V-am mai povestit in trecut despre ei si voi continua pana la moarte sa va amintesc ca au rochii de dama elegante si calitative. Nu mereu tin cont de preturi cand imi indeplinesc placerile la care am visat mereu, dar pot spune ca joaca un rol destul de important in alegerea hainelor pe care le port. De asemenea, un alt criteriu care ma face sa aleg foarte atent magazinele online este faptul ca urasc sa imi intarzie comanda. Cu InPuff.ro nu am patit niciodata acest lucru si pot spune raspicat ca sunt cei mai rapizi de pe tot internetul. 

Nu vreau sa va scot din povestea mea cu aceste detalii tehnice si plictisitoare, asa ca va invit sa imi spuneti visurile voastre si de asemenea va invit sa aruncati un ochi asupra noilor colectii InPuff.ro, deoarece acestea se schimba saptamanal. Sunt sigura ca veti gasi ceva potrivit sufletului dumneavoastra sau de ce nu, potrivit persoanei iubite. Tot ce imi ramane de spus este ca nu voi regreta niciodata copilaria pe care am avut-o, fie ea chiar grea uneori si ca sper ca intr-o zi voi putea deveni copil din nou! See you soon! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!