marți, 28 februarie 2017

Pantofi office la preturi considerabil mai mici

De fiecare data cand ajung in Bucuresti, trec prin mall FashionHouse. Nu de prea multe ori apelez la magazinele fizice, insa cand am ocazia cutreier magazinele pentru a-mi lua cele mai frumoase haine si cei mai frumosi pantofi. In orasul meu nu dispun de prea multe optiuni, asa ca sunt nevoita sa bat drum destul de lung pentru a-mi cumpara tinutele de printesa. Da, sunt multe mall-uri in Bucuresti, dar FashionHouse imi ofera de fiecare data ce am nevoie la preturi accesibile. Pentru a arata bine nu am nevoie doar de haine si cum in FashionHouse gasesc incaltaminte office shoes si modele outdoor si de drumetie, exact ce port cel mai des, dau o fuga de fiecare data cand am ocazia. Nu am mai fost de aproape jumatate de an pe acolo, dar acum chiar am nevoie de pantofi noi si sper sa gasesc office shoes outlet. Nu sunt foarte saraca incat sa caut mereu modele outlet, insa daca tot au reduceri outlet si hainele si pantofii arata inca actual, de ce nu? Bani economisiti in acelasi timp!
Ce trebuie sa stiti despre FashionHouse? Ei bine, este un mall din Bucuresti cu produse outlet ce este situat pe Strada Comertului, nr, 7-13 in Militari. Pentru a ajunge acolo este nevoie sa luati RATB 236 din Piata Operei(acesta circula direct pana la FashionHouse) sau Metroul linia M3 (pana la statia Pacii apoi RATB 236 sau 137). Nu este deloc complicat! Eu, cel putin, nu sunt o cunoscatoare a Bucurestiului si cu toate acestea m-am descurcat inca din prima clipa cu doar cateva indicatii de pe internet si de la oamenii din jur. Cu ce este FashionHouse special fata de alte mall-uri? As putea spune ca tema arhitecturala m-a socat inca din primele clipe. Ma simteam ca intr-o piateta din perioada interbelica. De asemenea, pe parcursul "calatoriei" printre magazine va puteti lasa copiii la unul din locurile de joaca disponibile in centru. Totodata, puteti sa va relaxati la una dintre terase sau, de ce nu, la un restaurant. Trebuie sa mai stiti ca am ales acest centru, si atunci dar si acum, cand imi caut outlet office shoes, deoarece reducerile sunt substantiale pe toata durata anului. Nu este nevoie sa astept marile reduceri din rest, ci pot sa-mi achizitionez oricand. 
Stiu ca si unii dintre voi cautati incaltaminte office shoes sau modele outdoor si de drumetie sau chiar haine mai ieftine, asa ca va sfatuiesc sa dati o fuga pana acolo. Va promit ca nu veti regreta si cu siguranta veti gasi cele mai frumoase modele de outlet office shoes la preturi mult mai mici decat in rest. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!