vineri, 24 februarie 2017

Uleiul de argan-mai ieftin ca oricand

Majoritatea stiti nenumaratele beneficiile uleiului de argan. De la hidratarea parului si a pielii pana la reducerea celulitei, acest ulei esential ajuta in nenumarate moduri organismul, atat din punct de vedere cosmetic, cat si medical. Eu, personal, il folosesc pentru par, deoarece am par ce tinde sa fie uscat, si vreau sa spun ca de cand folosesc ulei de argan a capatat stralucire si este mai rezistent. Totodata, este extrem de bun pentru varfurile degradate, chiar daca am auzit ca acestea nu pot fi reparate. Sincera sa fiu, din prima zi in care am folosit ulei de argan am observat o diferenta considerabila, parul meu aratand mult mai ingrijit. Un lucru pe care l-am observat la multe fete este ca asteapta ca efectele totale sa vina inca de a doua zi. Ei bine, nu, dragile mele, acest "tot" vine gradat, in timp. Este exact ca atunci cand incercam sa slabim. Nu putem observa rezultate a doua zi. 

Pentru recomandarea din articolul de astazi, despre ulei de argan pret mic va voi vorbi despre Planteea.ro. V-am mai spus despre acest site in trecut si pentru ca am intalnit profesionalism, am decis sa imi incerc norocul si cu ulei de argan pe Planteea.ro. Pana acum foloseam un ser pentru varfuri despicate pe baza de ulei argan, dar mi-am dat seama ca este nevoie de un ulei esential, care sa aiba grija de parul meu, mai ales ca il supun aproape zi de zi unui tratament brutal cu placa. Parintii mei innebunesc cand vad ca "iar imi stric parul", dar eu le spun de fiecare data ca stiu ce fac, folosesc ulei de argan pret mic. Va spuneam ca majoritatea produselor cosmetice, in special uleiul de argan, sunt scumpe. Pe Planteea.ro am gasit un pachet cu ulei de argan si ulei de migdale la doar 57 de lei. Transportul este de de 15 lei in tara si 12 lei in Bucuresti, iar pentru comenzi mai mari de 150 de lei nu trebuie sa mai platiti nimic. 
Acestea fiind spuse, va invit sa vizitati Planteea.ro si sa va alegeti produsele preferate la un pret extrem de mic comparativ cu cele de pe alte site-uri. Am fost multumita de ele de fiecare data cand am apelat la ei si la fel de multumiti sper sa fiti si voi atunci cand va veti primi cele comandate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!