miercuri, 8 februarie 2017

Vorbele trec, scrisul ramane

Cand eram in scoala primara reprezenta un must have sa ai stilouri scumpe, cu multe desene, care sa scrie frumos. Parintii mei aveau an de an un chin cu mine, mai ales cand le pierdeam dupa ce dadeau o caruta de bani. Imi amintesc ca intr-un an mi-am lasat penarul cu totul la scoala, iar invatatoarea a spus ca nu l-a gasit, ca sigur nu l-am lasat acolo. Anul urmator mi-a inapoiat minunatie de penar cu stilouri frumos colorate. Dupa aceasta perioada am renuntat la aceste "stilouri de colectie" si am trecut pe pixuri. Mult mai ieftine, il pierzi, "imprumuti" altul... Cu toate acestea, nu mereu un pix poate fi potrivit situatiei. Nu sunt eu Presedinele Romaniei, dar pot spune ca in unele momente, cum ar fi un concurs sau un examen, trebuie acordata putin mai multa atentie scrisului, deci unor stilouri

Pentru acest lucru nu puteti alegere orice tipuri de stilouri, trebuie sa fie stilouri de colectie, ca cele pe care le-am folosit in 1-4. Singurii care ofera stilouri rotring, de inalta calitate si la un pret mic, sunt cei de la Colorit.ro. Veti spune ca exagerez si ca orice librarie are stilouri ieftine. Da, dar nu si stilouri rotring ieftine. Sigur, sunt si stilouri mai scumpe, folosite de catre graficieni, care ajung la 65 de lei, insa pentru ce imi trebuie mie, unul la 28 de lei este chiar suficient. Site-ul prezinta si stilouri la 7 lei. Desi costa atat de putin, tind sa cred ca isi mentin calitatea si in acest caz si nu ofera marfa de proasta calitate. O alta chestie importanta pentru mine este ca stiloul sa poata fi folosit cu rezerve. Niciodata nu am inteles cum se incarca stilourile tipice si sincera sa fiu, este destul de incomod sa stai cu acea calimara dupa tine mereu. Nu cred ca este nimeni dispus sa riste sa isi pateze lucrurile cu cerneala. Rezerva cred ca este cea mai buna inventie in acest domeniu, fara sa exagerez. 
Nu cred ca sunt singura care isi cauta un stilou bun, asa ca va invit sa aruncati o privire pe site si sa va alegeti stiloul preferat. Fie ca sunteti in cautarea unuia fin, fie ca vreti un simplu stilou, Colorit.ro este la dispozitia dumneavoastra pentru orice fel de cerinte. Sigur, pe site puteti gasi si alte lucruri ce tin de arta, cum ar fi panze, foite de aur, hartie, lumanari si multe alte lucruri menite sa va satisfaca talentul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!