vineri, 24 februarie 2017

Ceaiuri ieftine chiar sub nasul nostru!

Dragii mei, iata a venit vremea sa mai scriu un articol despre una dintre marile mele placeri: ceaiul. Nu conteaza ca este vorba de un ceai de tei sau unul mai sofisticat, povestea ceaiului continua. Inca de cand sunt mica, parintii mei mi-au dat in fiecare dimineata paine cu unt, gem si o cana mare de ceai cald langa. Nici nu pot sa imi exprim in cuvinte regretul fata de timpul asta crud. Desi timpul a trecut, nici in ziua de astazi nu am renuntat la a bea ceai, mai ales ceai bio. Pentru mine asta a devenit ca un stil de viata, asa ca astazi as vrea sa va arat de ce ceaiurile sunt un bun remediu pentru afectiunile usoare, mai ales acum, primavara, cand virozele sunt in toi. De cele mai multe ori prefer sa beau un ceai bun de lamaie pentru a-mi trata raceala si mai apoi, daca persista sa apelez la medic. Cei mai multi ar spune ca nu este in regula, dar la mine merge aceasta metoda, deci de ce nu?

De ceva vreme imi aleg ceaiurile din gama de ceaiuri bio ArtaCeaiului.ro si pot sa spun ca sunt extrem de multumita. De la raportul pret-calitate pana la receptivitate, aceste ceaiuri bio ajung sa fie cea mai buna alegere de pe piata. Ce pot sa spun ca m-a impresionat cu adevarat este ceai bio Rooibos Orange, mai ales ca ador aroma de portocala. Ceaiul vine in pachete de 50, 100 sau 200 de grame, sigilate cu clips pentru pastrare. Cand vine vorba de preturi, mai ales cand vorbim de ceaiuri bio, majoritatea oamenilor se plang de un cost ridicat, dar nu este cazul pe ArtaCeaiului.ro. Pentru 50 de grame platiti 11 lei, pentru 100 doar 17,50 lei, iar pentru 200 in jurul a 32 de lei. Din punctul meu de vedere, acest lucru este un castig total pentru toate persoanele, mai ales pentru consumatorii "inraiti" care termina pungile de ceai foarte repede.
Cu toate acestea, puteti opta pentru pachetul cu 5 ceaiuri bio la 50 de grame care costa doar 70 de lei. Parerea mea este ca ar trebui sa incercati macar o data ceaiurile bio, deoarece corpul nostru are nevoie de lucruri sanatoase, care sa nu afecteze viscerele si totodata, sa aiba un gust bun. ArtaCeaiului.ro va sta la dispozitie 24 de ore din 24 si sunt sigura ca acele preturi va vor incanta privirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!