joi, 8 septembrie 2016

Schimbari majore ale blogului

Hello, prieteni! De curand m-am hotarat ca tema blogului meu ar trebui sa fie una mai generica. Da, sunt pasionata de haine si make-up, insa uneori as vrea doar sa spun ce gandesc sau chiar sa dau un sfat, de ce nu. Dupa cum ati vazut pana acum, am abordat o gama variata de teme, ceea ce ma facea sa ma simt oarecum prost pentru ca nu respect ceea ce am spus de la inceput. Astazi mi-am luat inima in dinti, si chiar cu riscul de a pierde autoritatea paginii acumulata pana acum, am decis sa fac unele schimbari, cred eu, benefice blogului.

In primul rand, am schimbat numele. De ce sa se numeasca "Passion for fashion" si eu sa vreau sa scriu despre... OZN-uri? Bineinteles, nu voi renunta la postarile din lumea modei sau chiar a make-up-ului (desi de cele mai multe ori adopt un look simplu, natural, fara prea mult machiaj).

Dupa cum puteti observa, am hotarat ca blogul sa "imbrace" anumite straie in functie de anotimp sau de sarbatoarea importanta din acea perioada (Craciun, Pasti etc.). Momentan, pentru ca de cateva zile toamna si-a facut aparitia in vietile noastre, voi lasa acest aspect cald ce te duce cu gandul la frunzele ruginii. Mie nu prea imi place toamna, trebuie sa recunosc, insa are si partile ei bune. Voi povesti intr-un articol viitor ce imi place si ce nu la acest anotimp. 

Si cum am modificat aceste lucruri pe blog, cum puteam sa las pagina de Facebook asa cum era? Inadmisibil! Mi-am creat o alta coperta, una potrivita noilor subiecte si normal, am schimbat si numele acesteia. Am incercat sa schimb link-urile de la postari, pentru ca acelea nu mai sunt disponibile, insa Facebook-ul nu ma lasa sa modific si preview-ul, iar pe aceasta cale imi cer nenumarate scuze de la voi si cu o umila fata va rog sa ma iertati!
Pot sa spun ca sunt mandra de mine, deoarece am reusit sa fac toate modificarile singura, nefiind foarte obisnuita cu chestiile tehnice de pe aceasta platforma. Cand am deschis blogul am fost ajutata de un blogger vechi ce stia toate secretele minunatiei asteia. Sper ca totul este in regula si daca gasiti ceva gresit, va rog sa imi dati de stire pentru a modifica. See ya next time!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!