marți, 13 septembrie 2016

Picioare fericite la orice ora!

Bine te-am gasit, prietene! Ti-a fost dor de mine? Mie mi-a fost. Sper ca ne vom intelege la fel de bine si astazi! Ma gandeam sa va spun ce fac eu la scoala, dar nu cred ca ar interesa pe cineva. In mare parte dorm pentru ca imi e greu cu trezirea la 5 A.M., deci nu avea rost. Asa ca m-am gandit sa va prezint ceva util ce ar putea interesa toate categoriile de varsta. Bunica mea sta la tara, asa cum face aproape orice bunica, nu? Zi de zi are grija de animale, de gradina, de casa. De ceva timp ne tot spune ca o dor picioarele foarte tare deoarece petrece extrem de mult timp in picioare, mai ales ca are o varsta. Ne-am gandit sa angajam pe cineva sa aiba grija de o parte din atributii, dar cu cine? Nu ai cu cine! Femeia vrea sa puna ea mana, sa stie ca e casa ei. Si pentru ca nu avem cu cine sa o scoatem la capat, i-am cumparat niste saboti medicinali. Pai bine, bine, dar de ce saboti medicinali? Ii usureaza asta munca? Chiar da! Nu va mai simti durerea cauzata de statul in picioare, iar locomotia se va realiza corect, ca la carte. Si totul cu niste saboti medicali. Ciudat, nu? Si am inceput sa cautam tot felul de saboti medicinali ieftini online.
Bineinteles, nu puteam sa ii luam orice papuci medicinali de pe piata, nu ar mai fi fost eficienti, asa ca am intrebat mai multe femei in varsta de pe langa ea si chiar si pe vecinele noastre. Una din ele mi-a spus despre sabotii medicali de la Dispo Trading. Cica ii luase fiica ei si e foarte multumita de ei. Continuam sa o intreb "Cucoana, sigur esti multumita de acesti papuci medicinali? Nu ma face sa dau banii degeaba". Ea nu, ca "Sigur, mai, fata, de ce sa-i mai port daca nu?". Normal, n-o fi casa ei spital, dar sigur are nevoie de "revolutiile" astea. I-am spus de ideea noastra. Ce credeti? "De papuci medicali am eu nevoie? Eu sunt tanara, eu sunt in putere. Nici nu ma dor picioarele!" Ei, da! Nici nu am stat sa o ascultam si am dat comanda de minunatia asta de papuci medicali. Cea mai buna alegere! De ce? Pentru ca acum e o femeie fericita, cu talpi fericite.
De ce sa o lungesc? Mai bine v-as spune ca daca aveti o meserie ce implica mult stat in picioare sau chiar daca aveti multa treaba acasa, trebuie sa va cumparati acesti saboti medicali. Nu cred ca am vazut-o mai vanjoasa si fericita vreodata! Sunt confectionati din piele sau microfibra si pot satisface asteptarile aproape oricarei persoane, mai ales pentru ca sunt la un pret genial. Ghici ce? Marimea variaza intre 35 si 46, deci chiar si barbatii ii pot purta. Anunta-ma daca ii cumperi!

2 comentarii:

  1. este un articol interesant despre picioare imi place in general toate articolele sunt bune si chear folositoare pentru mine multumim

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apreciez foarte mult faptul ca va plac articolele mele. De asemenea, sunt incantata sa aud ca va folosesc foarte mult :)

      Ștergere

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!