vineri, 30 septembrie 2016

Frumusetea este in tine cu Bottega Verde-recenzie

Bine v-am gasit, dragi cititoare, dragi fashioniste! Da, articolul de astazi este dedicat femeilor sau cine stie, barbatilor ce vor sa faca un cadou prietenei, surorii, iubitei sau mamei. Acum cateva zile mi-a venit coletul de la Bottega Verde. Initial nu am stiut ce sa spun despre cosmeticele prezentate pe site, insa una din colegele de la liceu foloseste cu drag produsele lor si s-a declarat multumita. Ei bine, am facut o vizita si m-am uitat printre produsele de acolo. Toate sunt naturale sau cel putin aproximativ naturale, aspect ce ma face sa prind incredere in acest magazin. Ce este Bottega Verde? Magazinul de cosmetice numarul 1 in Italia! Nu este ceva nou pentru nimeni ca italiencele sunt femei foarte frumoase, deci cred ca ar trebui sa le acordam ceva credit si sa incercam. Eu am incercat si ma declar pe deplin multumita.

Ce mi-am comandat? De curand am decis ca vechiul meu ruj rosu trebuie sa fie inlocuit de un mostenitor pe masura, asa ca m-am uitat printre nuantele disponibile. Am ales un ruj Argan de Maros rosu indraznet cu ulei de argan, dupa cum ii spune si numele. Nu am apucat sa il port in oras, insa l-am testat acasa si sunt extrem de multumita de el. Este cremos, exact asa cum imi place ca un ruj sa fie. Cel mai important aspect, ce il ridica mult in preferintele mele, este ca nu imi usuca buzele cu timpul. De multe ori cand aplicam un ruj, ma trezeam cu cojite care nu numai ca ma "incomodau", imi si stricau look-ul din acel moment, facandu-ma sa par neingrijita. Mi-am mai luat un ruj de la acelasi brand, de aceasta data in nuanta mov pruna. Pe acesta l-am purtat de cateva ori la liceu si pot sa spun ca este extrem de rezistent la transfer. Am mancat, am baut apa si rujul inca era acolo. Bineinteles, am folosit si cateva trucuri pentru acest lucru, cum ar fi pontul cu hartia pentru fixarea pigmentului, insa este destul de rezistent si fara. Recomand cu incredere acest brand de rujuri, intrucat indeplinesc majoritatea criteriilor in ceea ce priveste alegerea unui astfel de produs cosmetic.
Ultimul pe lista, dar nu cel din urma, este lacul de unghii ce promite rezistenta indelungata in nuanta marsala. Stim cu totii nebunia creata in jurul acestei culori, de aceea m-am decis si eu intr-un final sa o incerc. Nu am folosit eu acest produs pana acum, dar i-am facut manichiura mamei zilele trecute si se declara extrem de multumita. Este destul de activa si cu toate acestea, oja sta la locul ei fara probleme. Voi reveni cu un update la articol atunci cand o voi testa eu si va voi spune exact puterea ei.
Am uitat sa va spun de reducerile de pana la 70% de pe site. Am fost extrem de incantata de acest lucru, deoarece am economisit 78 de lei, o suma destul de insemnata, cred eu. In plus, va sunt oferite si niste cadouri. In functie de suma cheltuita pe site, va sunt oferite un sapun din struguri rosii, un gel de dus de lavanda, un sapun lichid cu extract de orez sau o crema de protectie pentru maini. Daca viitoarea comanda depaseste 100 de lei, transportul este gratuit. Si pentru ca promovam cosmeticele naturale, ar trebui sa o ingrijim cat mai bine posibil. De aceea puteti sa donati 5 sau 25 de lei in schimbul unui magnet sau a unei sacose cu mesaje motivationale extrem de dragute.
Bottega Verde va face si voua, dragi cititori, un cadou: aveti 10% reducere la orice comanda daca folositi codul LIFE inainte de a o finaliza. Grabiti-va, pentru ca numai primii 20 vor putea beneficia de el!

Un comentariu:

  1. Îmi plac foarte mult nuanţele acestor produse şi consider că ai făcut decizia corectă achiziţionându-le. Am mai văzut câteva recenzii de produse de la Bottega Verde şi sunt uimit să aflu că au atâtea produse de calitate şi totuşi la preţuri atât de mici.

    RăspundețiȘtergere

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!