luni, 12 septembrie 2016

Ai o ocazie speciala? Vino sa te ajut!

Ce mai faceti, prieteni? Astazi am avut festivitatea de deschidere la liceu si am fost placut surprinsa sa aflu ca anul acesta liceul in care invat a reusit sa ocupe un onorabil loc 11 in clasamentul mediilor de la Bacalaureat din toata tara. Si cum scoala a inceput, in curand trebuie sa pregatim balul bobocilor pentru noii veniti. Sunt clasa a XII-a, nu mai pot sa apar oricum, trebuie sa imi caut o rochie pe masura asteptarilor. Am inceput cautarile in magazinele din orasul meu si mai apoi pe site-urile pe care le cunosteam deja, insa nimic satisfacator. Si ce era sa fac? Am cautat direct pe google "rochii ieftine" ca tot omul. Imi apare un site, inPuff, de care nu mai auzisem in viata mea. Nu prea aveam incredere sa intru, nu credeam ca ceva din acel magazin online imi va spune "CUMPARA-MA!", insa m-am inselat.

Rochiile inPuff sunt exact ce mi-am dorit la un pret extrem de mic. Nu pot sa-mi permit cine stie ce extravagante, ceea ce explica de ce caut rochii ieftine si cat mai calitative. De cele mai multe ori nu se poate, dar acest site mi-a demonstrat contrariul. Eu mi-am ales cateva rochii, va voi lasa si voua mai jos niste poze pentru a va spune parerea, insa sunt sigura ca acesta este magazinul meu online preferat. Si pentru ca nu e suficient ca rochia sa fie doar frumoasa, detinatorii acestuia ne promit retur in 14 zile, un lucru extrem de folositor pentru mine pentru ca imi este extrem de greu sa aleg marimea potrivita atunci cand fac cumparaturi online. Si pentru ca mereu am un calvar cu plata transportului, acesta vine gratuit odata cu o comanda mai mare de 300 de lei. Probabil imi voi cauta rochii pana in ultima saptamana, deoarece sunt pretentioasa, dar sigur pot face asta si chiar sa am parte si de diversitate, pentru ca in fiecare marti se baga o colectie noua si livrarea se face in 24 de ore pe teritoriul Romaniei. Voi avea timp si pentru pantofi!

Nu pot spune cu exactitate ce rochie voi purta in acea seara, trebuie sa ma mai consult cu mama si prietenele, insa daca si tu ai o ocazie, poti comanda rochii online ieftine de aici! Voi mai "rascoli" putin magazinul si voi face tot posibilul sa nu intarzii prea mult si sa ajung in jeansi la bal. Grabeste-te si cumpara-ti rochia preferata, si dupa ce iti ajunge coletul fa-ti o poza si trimite-mi-o! As fi tare bucuroasa sa aflu ca ti-am fost de ajutor in aceasta misiune delicata! 

8 comentarii:

  1. Sunt superbe rochiile, greu sa te decizi ce sa alegi insa trebuie sa tii cont de ce ti se potriveste tie, de stilul tau, etc. Degeaba imi place mie o rochie daca nu ma si avantajeaza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta este una dintre cele mai mari probleme pe care o femeie le poate avea atunci cand isi cumpara o rochie noua. Nici eu nu ma arunc sa cumpar ceva inainte sa testez acel produs, in special cand vine vorba de haine. Apropo, ma bucur ca si tie iti plac foarte mult aceste rochii!

      Ștergere
  2. Frumoase rochii!
    Ai un an frumos inaintea ta!
    Iti doresc sa ai un an memorabil!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma astept la un an foarte frumos. De asemenea, sper ca si tu sa ai un an frumos

      Ștergere
  3. Un an plin de realizari pe toate planurile!
    Rochitele chiar au preturi bune, multumesc de pont!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am uitat peste tot pe acest site si am vazut doar rochii frumoase. Nu am nimic de reprosat... bine, probabil doar faptul ca nu sunt ale mele, hehe

      Ștergere
  4. De ce ti s-a parut dubios? Pentru ca se numea inPuff? la ce te-ai gandit? :)))
    Am intrat pe site si au rochii chiar faine :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Initial mi s-a parut un magazin dubios datorita faptului ca este necunoscut (intr-o oarecare masura). Nu am mai auzit pana acum de el si mi se pare amuzanta denumirea magazinului. Nu prea vedeam care este legatura dintre nume si produse

      Ștergere

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!