marți, 6 septembrie 2016

Gandurile Teodorei #1

Uneori pot fi foarte posesiva in privinta lucrurilor care mi se cuvin sau care imi apartin, iar astazi vreau sa va scriu cateva randuri legate despre dumneavoastra, cititorii blogului meu. Dupa cateva saptamani in care am reusit sa strang un numar cat de cat impresionant de cititori si abonati pe blog, am realizat ca tin foarte mult la cei care imi citesc articolele si sunt nerabdatoare, mai ceva ca un copil care primeste o jucarie noua, sa citesc comentariile la articole, deoarece vreau sa aflu care este opinia generala asupra temei pe care am abordat-o. In principiu sunt o fire care primeste criticile ca pe un lucru constructiv, motiv pentru care incerc sa fac tot posibilul sa dau doar ce am mai bun din mine in ceea ce priveste blogul.

Nu vreau sa sun prea teatrala, dar tin foarte mult la cititorii mei si ma simt responsabila de bunastarea lor, astfel incat este misiunea mea sa ii fac sa revina pe blog cu gandul ca aici vor gasi informatiile de care au cea mai multa nevoie pentru a trece peste o zi obositoare sau pentru a-si pune gandurile in ordine dupa ce toata ziua au fost ocupati. Motivatia mea cea mai mare pentru a scrie vine in clipa in care ma gandesc la mica comunitate pe care reusesc sa o formez in jurul acestor cateva randuri, oameni care vin si citesc, lasa comentarii si imi apreciaza munca asa cum pot si stiu ei cel mai bine. Rasplata mea este sa ma trezesc dimineata urmatoare si sa urmaresc numarul de vizite pe care l-a avut ultimul articol, deoarece cu cat numarul este mai mare, cu atat imi dau seama ca tema pe care am abordat-o este una de interes sau a starnit in sufletul unora dintre cititori o emotie aparte. 

Stiu ca uneori pot fi enervanta cand cer pe Facebook la persoane sa distribuie articolul pe care tocmai l-am terminat de scris sau sa il citeasca, insa consider ca nu exista o alta modalitate de a atrage noi persoane in acest cerc micut de prieteni pe care il avem, iar bucuria mea este infinita in clipa in care aflu cat de receptivi sunt prietenii mei din sfera virtuala, deoarece un comentariu, o abonare, un share sau un like pe Facebook contribuie foarte mult la bunastarea mea, iar atunci cand voi sunteti multumiti de calitatea continutului pe care il produc, automat sunt si eu multumita de feedback-ul pe care il primesc. Ca de la un blogger la altul sau ca de la un blogger la cititor, cand cineva va roaga sa il ajutati cu o distribuire pe internet al unui articol pe care tocmai l-a scris, faceti-o cu toata inima! In final vreau sa va mai spun ca sunt foarte multumita si fericita de directia in care se indreapta blogul si feedback-ul pe care il primesc de la voi, motiv pentru care ma inchin in fata dumneavoastra, dragi cititori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!