miercuri, 21 septembrie 2016

De ce barbatii trebuie sa fie mereu ingrijiti?


Dragi cititori, va imbratisez pe toti si va invit sa imi fiti alaturi si de aceasta data intr-un articol pe cat se poate de interesant. Primul articol pe ziua de azi mi-am propus sa il fac despre motivele pentru care imi place ca iubitul meu sa fie intotdeauna ingrijit. Este un subiect destul de complicat, deoarece fiecare individ are o perceptie diferita asupra acestei probleme. Desigur, nu vorbesc despre ingrijit ca forma de dadaceala. In niciun caz! Cand spun ingrijit ma refer in totalitate la modul in care arata si atentia pe care si-o ofera zi de zi pentru a se pregati inainte de a iesi in oras. Nu suport oamenii neingrijiti, cu precadere cei care miros urat. Bine, nu sunt o nebuna care tanjeste dupa ordine si curatenie la cele mai inalte standarde, dar consider ca un minimum de atentie si ingrijire personala este intotdeauna binevenit.

Asadar, pentru ca despre iubitul meu scriam, voiam sa va spun ca imi place la nebunie cand vine dupa mine sa ma conduca si arata ingrijit. De la modul in care este barbierit pana la haine si parfumul pe care il poarta, acesta are intotdeauna grija ca atunci cand pleaca de acasa sa aiba hainele calcate si frumos mirositoare, iar la igiena corporala nu se mai pune problema, deoarece ofera o atentie sporita in ceea ce priveste acest domeniu. Nu vreau sa il ridic in slavi, insa apreciez foarte mult acest lucru. Facand abstractie de iubitul meu, cred ca toti barbatii ar trebui sa fie nitel mai atenti cu ei. Intr-adevar, barbatul prin felul lui de a fi este mult mai dezordonat si mai putin interesat de modul in care arata, insa nu trebuie sa se ajunga la un nivel de negare a faptului ca totusi este un individ care cutreiera strazile societatii in care traieste si ca lumea il catalogheaza prima data dupa modul in care arata si este ingrijit. 


De ce imi place ca iubitul meu sa fie intotdeauna ingrijit? In primul rand, trebuie sa spun ca sunt fana numarul unu al parfumului pe care il foloseste. Este vorba de un parfum barbatesc care imi imbata toate simturile de fiecare data cand ii simt aroma. Primul lucru, si cel mai important as spune, este ca el sa miroase frumos. De ce imi place sa fie ingrijit? Pentru mine este foarte simplu. Nu sunt genul de persoana care pune la suflet criticile persoanelor din jur, deoarece stiu prea bine ca orice ar fi nu poti multumi niciodata pe toti. Exista insa o chestie care imi displace foarte mult. Este in regula, nu pun la suflet barfa sau critica inutila, insa mi se pare de bun gust si ca tine de bun simt sa fie frumos, curat si intotdeauna bine imbracat. Pana la urma aceste lucruri tin de educatia fiecaruia, nu? In al doilea rand, hainele pe care le poarta trebuie sa fie mereu curate si calcate. In zilele noastre hainele sunt o eticheta pentru persoana care le poarta, motiv pentru care ele reprezinta un aspect foarte important care nu trebuie neglijat.

Ce pot sa va mai spun? Sunt de parere ca un om care isi acorda timpul necesar pentru a se ingriji este un om ordonat, care stie foarte bine ce vrea de la viata. Pentru ca tot suntem la acest subiect, voua ce va place sa vedeti prima data la un om? Sunt foarte curioasa si chiar as vrea sa va aflu parerile. Inchei prin a spune ca imi place ca iubitul meu sa fie curat si sa elegant, probabil si din cauza unei mandrii personale, dar mai presus de toate din cauza ca tine de educatie si bun simt. Un barbat care nu acorda atentie igienei personale duce lipsa de respect pentru propria persoana, ori este mult prea arogant pentru a-i pasa de acest lucru. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!