joi, 22 septembrie 2016

Ma mut in baie!

Bine v-am regasit, dragi cititori! Astazi am avut o zi destul de buna din punct de vedere al programului, insa ploaia si vremea urata m-au posomorat rau de tot. Nu m-am mai simtit de mult timp atat de adormita. Tot ce voiam e sa am ceva de rontait si sa dorm. Ceea ce am si facut! Am facut o baie calda care sa ma relaxeze si gata, eram numai buna de stat in pat. Pe cand stateam in cada si ma relaxam, ma gandeam ca prin toate filmele am vazut acele seturi de baie chic. Stiti voi, recipientele acelea din ceramica sau din cine stie ce dracii in care se tin gelurile, sapunurile etc. De ce sa nu am si eu asa ceva, nu? Dar cum se cheama? Habar n-am, sincer sa va spun. Am cautat pur si simplu "seturi pentru baie". Trebuie sa functioneze! 

Zis si facut! Am facut o tura de net si am gasit homeX . Ce este homeX? Un site ce ne ofera, dupa parerea mea, cele mai faine seturi si accesorii pentru baie. De ce spun asta? Pai, in primul rand, aceste seturi de baie sunt exact ca in filmele pe care le-am urmarit, nu foarte sofisticate, dar care ofera un aer de finete. Cel mai important lucru atunci cand cumparati ceva este pretul cel mai probabil. Vreau sa va spun ca cel mai ieftin set este 72 de lei, insa sunt de parere ca pentru cativa banuti in plus, merita sa achizitionati si niste accesorii pentru baie, pentru ca la comenzi de peste 300 de roni, transportul este gratuit. Am observat ca majoritatea review-urilor de pe site sunt pozitive si clientii sunt foarte multumiti, ceea ce ma face sa am incredere in ei. Sa nu mai spun ca au marfa germana, eu fiind obsedata de calitatea si civilizatia germana! Oh Dios mio, Germania! 


 Am ales si cateva produse din gama de accesorii pentru baie si astept sa ma "sponsorizeze" parintii pentru a da comanda. Sper sa se intample cat mai curand acest lucru pentru ca nu mai pot sa astept. Sa vad acele dopuri pentru cada cu pasarele si acele suporturi pentru sapun cu un aer vintage? Ah, ce desfatare! Cred ca ma mut in baie. Totusi, de la ganduri la fapte mai este ceva timp, deci nu-mi ramane altceva de facut decat sa urmaresc site-ul pentru eventuale reduceri care imi vor convinge parintii mai rapid. Hugs and kisses!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!