vineri, 9 septembrie 2016

Interfoane pentru o casa sigura

V-a fost dor de mine? Mie mi-a fost de voi desi nu am o perioada prea lunga de cand v-am scris ultima oara. Stiti ca am spus ca de acum vreau sa abordez teme diverse, deoarece as vrea sa va sfatuiesc, atat ca ma pricep, si sa va prezint ce am mai facut si ce mi se intampla. De curand unchiul meu si-a cumparat un apartament nou de care este extrem de multumit, insa m-a rugat sa ii caut pe internet interfoane de interior la preturi avantajoase. Nu stiu care e treaba cu aceste interfoane pentru blocuri pentru ca toata viata mea am stat la casa, dar pentru ca am vrut sa il ajut am facut un search rapid, iar batranul google m-a redirectionat catre un site cu interfoane pentru apartamente care mi-a atras atentia. Bineinteles, i-am aratat site-ul si a fost la fel de incantat ca si mine. Va voi prezenta putin de ce am fost asa incantati de el.
In primul rand, stiti cu totii ca daca sunteti in cautarea unui interfon de apartament, va ganditi inainte daca producatorii va ofera montaj inclus. Doar cine stie sa monteze asa ceva? Ei bine, da, am fost surprinsi placut sa aflam ca ni se ofera echipa de montaj si instalare pentru interfoane pentru apartament, si ca un plus, si interventie in perioada de garantie si post-garantie. Un alt lucru care ne-a atras atentia este pretul avantajos atribuit fiecarui interfon de apartament. Site-ul prezinta un calculator pentru pret ce va ajuta sa aflati cat costa intregul serviciu. Distribuitorii prezinta doua puncte de lucru, in Bucuresti si Buzau si numara nu mai putin de 2000 de clienti multumiti de acel interfon de apartament ales. In plus, va sunt oferite si video-interfoane ce va ofera posibilitatea de a vedea cine va viziteaza.
Unchiul meu a fost convins inca din primele minute de analizat si a vorbit cu intreaga asociatie de locatari in vederea cumpararii unui astfel de dispozitiv. "Colegii" lui au acceptat imediat si au cumparat un sistem la scurt timp. Dupa ce au impartit suma totala la numarul de apartamente, si-au dat seama ca acest beneficiu ii ajunge foarte putin. Chiar se intrebau de ce nu au achizitionat un astfel de bun mai devreme. Daca si dumneavoastra sunteti in cautarea unor interfoane de interior la un pret avantajos si chiar cu montaj din partea producatorilor, va invit sa urmati exemplu unchiului meu. Va promit ca nu veti fi dezamagiti de alegerea facuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!