luni, 26 septembrie 2016

Inceputul unui nou giveaway


Prietenii si dragi cititori, m-am gandit ca in curand sa dau startul unui nou concurs pe blog. Probabil una dintre cele mai bune idei ale unui blogger este sa gazduiasca pe blogul sau un giveaway, iar acest lucru se datoreaza faptului ca o comunitate mai mare nu poate sa insemne nimic altceva decat mai multa lume si premii mai mari. De ce dau startul unui nou giveaway cat de curand? Intotdeauna am simtit nevoia de a fi conectata cu abonatii blogului meu si sa ii premiez pe cei mai activi dintre ei. Mi-am dorit intotdeauna sa ii fac pe cei care ma urmaresc sa fie si mai interesati de blog si sa distribuie continutul blogului, astfel incat sa ajungem sa fim din ce in ce mai multi. Probabil este una dintre cele mai bune modalitati de a castiga noi prieteni. 

Daca ar fi sa organizez un nou concurs in viitorul apropiat m-am gandit sa pun drept premiu mai multe cosmetice, probabil unisex, deoarece as vrea ca acesta sa nu fie doar pentru sexul frumos. Un model pe care cred ca il voi aborda cel mai curand va fi acela al Cristinei Dragomir, de la „Caietul Cristinei”, deoarece sistemul pe care aceasta il utilizeaza in ceea ce priveste modul de a organiza concursurile este eficient si super bine gandit. Am observat cum dupa fiecare concurs organizat pe blogul Cristinei, o stimata doamna de la care avem intotdeauna ce sa invatam citindu-i blogul, numarul de participanti creste cat vezi cu ochiul. 

Deoarece imi place sa aflu si parerile cititorilor mei, si nu numai, voiam sa stiu pe voi ce premii v-ar interesa? Momentan cred ca pot limita premiile doar la nivelul cartilor si cosmeticelor. Lucrez foarte mult la blog si fac tot posibilul sa tin pasul cu toti colegii mei din blogosfera; in acelasi timp tin pasul si cu liceul si viata mea personala. Combinand aceste cateva aspecte pot sa va spun doar ca am timpul super incarcat si caut intotdeauna sa fac lucrurile asa cum trebuie. Am observat ca muncind in plus pentru blog capat si mai multe beneficii, iar acest lucru se resimte la nivelul intregii mele activitati din mediul virtual, dar si la nivelul cititorilor mei. Ma bucur nespus de mult in clipa in care aflu ca abonatii blogului meu sunt fericiti si incantati sa revina oricand inapoi pentru mai multe surprize. Ce pot sa va mai spun? Ramaneti pe aproape si spuneti si prietenilor vostri despre acest articol. Probabil ca nu va mai dura chiar atat de mult precum pare pana voi da drumul noului concurs. Surprize, surprize!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!