sâmbătă, 26 noiembrie 2016

In cautarea fericirii

Voi v-ati intrebat vreodata ce ne trebuie pentru a gasi fericirea? Eu sunt de parere ca pentru a gasi fericirea trebuie sa bem. Cel mai stupid lucru auzit pana acum, nu? Iata ca nu este chiar asa! Desi poate suna foarte teatral si ca un scenariu scos dintr-un film de duzina, eu m-am intalnit cu iubitul meu la o petrecere, unde am consumat deopotriva alcool. Aviz amatorilor, consumati responsabil! Sunt o promotoare a consumului responsabil, motiv pentru care precizez faptul ca un consumator trebuie sa stie cat sa bea, cum sa bea si cu cine sa bea. Eu am stiut aceste trei lucruri, si iata unde ma aflu acum. Am iubit, cu alcoolul nu am probleme, iar la petreceri ma distrez de minune.

Sper ca nu v-ati facut o impresie proasta despre mine. Desi poate v-am speriat putin cand ati citit ca am baut, si probabil cei mai multi dintre voi deja ma considerati o betiva, in acea seara nu am fost "luata de cap" si nici rau nu mi-a fost. Sunt o fire responsabila, stiu cand sa ma opresc si ce sa beau. In fond, sunt o domnisoara si este foarte important sa nu ma fac de ras. Dar hei, nu a zis nimeni ca nu am voie sa beau putin, atat cat sa ma distrez. Pentru ca un asemenea lucru sa fie posibil, am consumat si o sa consum intotdeauna Stalinskaya. De ce Stalinskaya? Aceasta bautura este de-a dreptul minunata, desi foarte multi se feresc de ea din cauza fricii de a nu se imbata. Bine realizat sloganul acestei bauturi: "Pentru cei puternici".
Eu am despicat firul in patru si m-am gandit, oare la ce se refera acest slogan? Stalinskaya ofera o experienta de neuitat celor care stiu sa o consume, asadar am ajuns la concluzia ca bautura aceasta face apel doar la persoanele care stiu ce inseamna consumul responsabil. Si cine sunt cei puternici? Cei responsabili, desigur! Eu insa nu am stiut intotdeauna acest lucru, fiind un secret pe care nu il descoperi din prima. Am experimentat si am esuat lamentabil prima data cand am baut Stalinskaya, dar hei! Stiti si voi cum e: sa arunce cu piatra cei fara de pacat. Astazi insa stapanesc situatia si ma descurc foarte bine. Stiu cum sa ma distrez, stiu cum sa beau si stiu si cat sa beau.

Cine m-a ajutat sa evoluez in ceea ce priveste consumul responsabil? Parintii mei, cu siguranta! Ei sunt cei care m-au ajutat intotdeauna si nu au inchis niciodata ochii in fata mea. Tot ei mi-au spus cum sa ma comport in societate fara sa ma fac de ras, motiv pentru care am ascultat cu atentie tot ce m-au invatat si am folosit toate sfaturile lor, deoarece ele m-au ajutat sa devin persoana care sunt astazi. Nu m-am gandit niciodata la asta, insa sunt puternica. Ce? Asa spune sloganul bauturii! Iar cum de ceva timp stapanesc foarte bine tainele ei, inseamna ca sunt o consumatoare puternica. Prin urmare si parintii mei sunt puternici? Cel mai probabil. Dar destul cu toate intrebarile astea, pentru ca urmeaza sa va spun cateva cuvinte despre Stalinskaya.
Ca tot am vorbit atat despre aceasta bautura, vreau sa va spun cateva lucruri care cred ca vi s-ar parea interesante. Preparată conform unei reÈ›ete tradiÈ›ionale ruseÈ™ti, STALINSKAYA Vodka este recunoscută pentru tăria gustului, pentru rigoarea selecÈ›iei materiilor prime È™i îmbunătățirea constantă a procesului de producÈ›ie È™i a tehnologiei folosite. ÃŽncă de la lansare, sub sloganul „Pentru cei puternici”, STALINSKAYA este alături de cei care care au curajul să riÈ™te pentru a transforma orice încercare într-o victorie, de cei al căror succes este alimentat de tăria de caracter”. Marca aniversează anul acesta 20 de ani pe piaÈ›a din România.

Nu am gasit fericirea in bautura, ci consumand-o. Fericirea mea am gasit-o in momentul in care l-am intalnit pe iubitul meu. Voi ce experiente aveti cu aceasta bautura? Daca si dumneavoastra v-ati gasit fericirea consumand Stalinskaya, va invit sa scrieti un comentariu in care sa spuneti care au fost cele mai importante momente ale voastre in urma consumarii acestei bauturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!