joi, 24 noiembrie 2016

Austria mai aproape de noi ca oricand

Buna din nou! Sper ca ati observat ca astazi am facut ceva schimbari ce tin de aspectul blogului. Am schimbat tema, asa cum am promis, in functie de anotimpul in care urmeaza sa intram. Si ca tot vorbim de iarna si sarbatori, voi unde faceti Revelionul? Am eu o idee! Ce ati zice sa plecam din Romania, sa uitam de rutina zilnica? Propun Austria. Adica cine nu ar vrea sa se bucure de zapada aceea minunata pe care o gasim doar acolo? Cine nu ar vrea sa ciocneasca un pahar de sampanie in noaptea dintre ani pe o partie spectaculoasa? Eu sigur as vrea, de aceea va si recomand aceasta tara. Dar cu ce ajungem acolo? Cu ajutorul Eurolines.ro ce asigura transport persoane Austria Romania si invers. 

Cel mai bine ar fi sa va prezint avantajele oferite de ce sa alegeti Eurolines.ro cand vine vorba de transport de persoane. In primul rand Puteti rezerva biletul fara a sta la cozile interminabile din agentiile de turism. In doar 2 minute ati asigurat Austria Romania din confortul dumneavoastra. Preturile pentru transport de persoane sunt extrem de accesibile, astfel incat acest transport Austria dus-intors pentru 2 adulti si 2 copii intre 4 si 12 ani costa doar 1460 de lei. Un pret extrem de accesibil comparand cu restul firmelor care se ocupa de transport Austria Romania. Reducerea este de 80% in cazul unui copil de pana in 4 ani, 50% pentru copiii de 4-12 ani si 10% pentru elevi si studenti. De asemenea, pentru a nu va bate capul ca trebuie sa ajungeti intr-un loc anume pentru a putea ajunge in Austria, Eurolines.ro va asigura transportul chiar din orasul vostru.
Stiu ca sunteti reticenti in privinta plecarii in Austria, deoarece aceasta implica si alte cheltuieli in afara de transport Austria, dar cu banii economisiti pe drum, puteti cumpara ceva frumos pentru cei dragi. De ce bani economisiti? Bagajul de mana este inclus in pret, iar in rest puteti lua cu dumneavoastra 70 de kilograme gratuit, cele in plus fiind platite cu 1.5 euro per kilogram. O afacere destul de buna din punctul meu de vedere! Nu mai stati pe ganduri si rezervati-va locul la Eurolines.ro!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!