duminică, 13 noiembrie 2016

Fericirea nu vine de la Triodeluxe

Stiu ca v-ati obisnuit sa va spus despre produsele care mi-au placut sau atras atentia, dar astazi vine randul unuia care mi-a lasat un gust amar. Am firul de par subtire de cand ma stiu. Ma lupt cu ruperea lui de mica si nu sunt deloc fericita cand un produs accentueaza acest lucru. Ei bine, dragi fete si femei, crezand ca imi va ajuta parul, mi-am cumparat Samponul tratament cu extract de ceapa de la Triodeluxe. Site-ul promite scalp revitalizat, rezultand cresterea parului. Nimic mai neadevarat! Am aproximativ 2 luni de cand ma spal cu el si probabil am fost inconstienta pana astazi. Am crezut ca nu ma hranesc corespunzator, ca am nevoie de vitamine, ca se rupe de la lungimea pe care o are, dar intr-un final mi-am dat seama ca este de la superbul sampon. Firul de par e subtire de aproape nici nu il vad. Costa 32 de lei, cam cu vreo 10 lei mai scump decat Wash&Go-ul pe care il foloseam, dar net inferior calitatii acestuia. 
Deci, daca sperati la o minune asa cum am sperat eu, nu o cautati la Triodeluxe sau Anian. Daca as putea da un review, as da fara nicio retinere 1/5. Triodeluxe, asa nu!

Un comentariu:

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!