joi, 3 noiembrie 2016

Bottega Verde ma face fericita din nou!

Bine v-am regasit, dragile mele! Acum aproape 2 saptamani am primit comanda de la Bottega Verde, dar am fost ocupata si nu am avut timp sa prezint produsele comandate. Tot raul spre bine - am avut timp sa le testez asa cum se cuvine toate produsele alese. Pentru inceput va voi spune ce mi-am luat: un lac de unghii maro inchis, un lac de unghii turcoaz, un creion de buze cu extract de nalba nuanta caramel, balsam crema cu extract de ginseng si un gel de dus de la UOMO pentru iubitul meu. Extrem de multe produse intr-o suma extrem de mica as zice eu, avand in vedere concurenta si eficienta produselor.

Lacul de unghii maro a fost primul testat si preferatul meu. Inca din primele minute am tinut sa imi fac unghiile pentru ca in sezonul acesta sunt obsedata de culori nude sau in tonurile toamnei. Ba mai mult si acum il port pe unghii. Despre rezistenta lacurilor de unghii de la Bottega v-am mai spus eu si imi mentin parerea! Sunt extrem de bune si rezista o saptamana(la mine). Ar rezista si mai mult daca nu le-as murdari cu pix. Am incercat si lacul turcoaz, insa nu mi se potriveste in sezonul acesta, mi se pare ca e prea evident. Cel mai probabil voi incepe sa il port in primavara, in concordanta cu starea de spirit. Initial am ales unul albastru, dar nu era disponibil in tara noastra.
 Balsamul cu Ginseng este...divin. Miroase genial si de cand il folosesc parul meu e mai "cu viata". Am un par rar, subtire si cade, cade si iar cade. Sper sa il revitalizeze pana il termin, dar daca mai e nevoie cu siguranta il voi recumpara. Totusi, daca stiti produse anti-cadere, va rog sa mi le recomandati!
Creionul pentru buze e asa cremos, incat imi vine sa-l mananc.Am ales culoarea inchisa pentru ca am un ten masliniu, cred ca asa ii spune si nu mi se potrivesc restul culorilor. Am mai multe rujuri si creioane in nuante asemanatoare si nu ma pot satura de ele. 
Gelul de dus l-am luat, bineinteles, pentru iubitul meu. Stiam de la el ca a ramas fara si m-am gandi sa ii usurez munca. Ador mirosul produselor barbatesti si nu am putut sa ma abtin sa nu il desfac. Mirosul acela de casmir e genial. Am mirosit minute intregi, chiar am facut cateva poze amuzante in timp ce faceam asta, dar m-as face de ras si nu este momentul inca. Am aflat de la el ca nu usuca pielea cum o fac altele si ca il recomanda tuturor barbatilor in cautare de ceva bun si ieftin. 

Bottega ofera ca si pana acum un cadou la fiecare comanda. In functie de suma cheltuita pe site, puteti primi un sapun cu extract de struguri rosii, un gel de dus cu extract de lavanda, un sapun lichid cu extract de orez sau o crema de protectie pentru maini. Deci nu numai ca gasiti produsele preferate la cele mai mici preturi, dar primiti si un cadou frumos din partea lor. Campania "Frumusetea este in tine!" continua si luna aceasta si in schimbul a 5 sau 25 de lei puteti primi un magnet de frigider sau o sacosa personalizata.

Bottega Verde va face si voua, dragi cititori, un cadou: aveti 10% reducere la orice comanda daca folositi codul LIFE inainte sa finalizati comanda. Grabiti-va, pentru ca doar primii 20 dintre voi vor putea beneficia de el!

4 comentarii:

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!