luni, 28 noiembrie 2016

Lenjerii de pat la preturi incredibile

Dragilor, voi ati observat ca la un moment dat ne plictisim de ceea ce este in jur si vrem sa iesim din conventional de cate ori putem? Eu de ceva vreme mi-am dat seama ca m-am plictisit de ce lenjerii de pat am. Da, poate suna stupid, dar chiar asa este. Nu imi pot gasi locul in casa, deoarece totul este monoton si din aceeasi sfera. Am cautat, am rascautat modalitati de a-mi accesoriza camera, dar pana la urma am ajuns la concluzia ca din cauza nenorocitelor de lenjerii de pat nu imi pot gasi confortul si ma simt ciudat in propria casa. Si am plecat la pas in cautarea salvarii miraculoase, dar am ramas dezamagita cand am vazut ca se merge pe aceeasi linie in tot orasul si ca nimic nu iese din standard. Si totusi salvare exista, cum sa nu existe? Ar fi rau de tot daca nu ar exista, as muri. Ei, nici chiar asa, dar sigur as fi ca o curca toata ziua si nu mi-as gasi locul. O prietena mi-a recomandat sa merg in mall in Militari, caci de acolo si-a luat ea un set de pat super frumos si la moda. M-am gandit, m-am gandit iarasi si pana la urma m-am hotarat sa ma duc la FashionHouse sa vad despre ce este vorba.
Ajunsa in mall m-am pierdut putin, dar intr-un final am gasit ce cautam. Magazinul pentru lenjerii perfecte. Nu m-am putut hotari asupra unui singur model, asa ca am cumparat cate una pentru fiecare anotimp al anului. Nu pot sa spun ca am aruncat banii in caini pentru ca preturile sunt extrem de accesibile oricarui buzunar, mai ales ca sunt outlet. De ce sunt asa ieftine? Zilnic sunt aplicate reduceri de pana la 90% tuturor produselor, astfel ajutandu-va sa economisiti niste banuti. Daca nu sunteti convinsi ca asta este cea mai buna alegere inca, vreau sa va mai spun ca de doua ori pe an se aplica si reduceri suplimentare, deoarece colectiile vechi sunt inlocuite cu unele noi. Mai mult decat atat, produsele sunt de cea mai inalta calitate, deoarece vin de la brand-uri de top cunoscute in intreaga tara. Mama m-a facut nebuna cand m-a vazut cu bratul plin de lenjerii, dar eu nu m-am suparat pe ea si chiar i-am dat dreptate.
Ce pot sa mai spun? Fericirea vine in FashionHouse iar eu am gasit-o. Vino si tu sa cumperi lenjerii de pat din mall-ul FashionHouse si nu uita sa te uiti si la restul produselor. Sunt sigura ca si printre jucarii, articole sportive sau home&deco vei gasi ceva care sa iti atraga atentia si cu siguranta nu vei pleca cu mana goala acasa. Fericeste-ti familia cu FashionHouse!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!