duminică, 27 noiembrie 2016

Cine a zis ca airsoft-ul este doar pentru barbati?

Doar pentru ca sunt fata asta nu inseamna ca nu pot fi pregatita pentru situatii periculoase... sau, ma rog, pentru situatii care presupun dexteritate, tenacitate si atentie sporita. Imi plac foarte mult provocarile si am auzit de ceva timp de airsoft. Unul dintre cele mai interesante sporturi de echipa si probabil si cel mai cautat pentru premiile sale. Poate ca nu este neaparat vorba de un premiu fizic, ci mai mult este vorba de o recompensa spirituala, deoarece participantii la un meci de airsoft capata experienta muncii in echipa, dar si satisfactia ca a creat o legatura puternica cu toti membrii echipei.

Mie mi-au placut intotdeauna jocurile care imi pot dezvolta noi aptitudini. Airsoft m-ar putea ajuta sa imi consolidez spiritul de lider sau m-ar putea sprijini in dorinta de a invata mai multe despre modul in care oamenii interactioneaza in situatii primejdioase. Desi nu am jucat niciodata airsoft, am urmarit foarte multe meciuri inregistrate si incarcate pe Youtube. Mi-ar placea totusi sa am parte de o asemenea experienta. Sunt o persoana aventuroasa si cred ca necunoscutul trebuie descoperit. Pentru mine un meci de airsoft in viata reala reprezinta necunoscutul si vreau sa ii parcurg toate cararile spre a ajunge cea mai buna de pe campul de lupta. Imi imaginez cum ar arata meciul ideal de airsoft, in care as participa si eu si cred ca totul ar fi pe cat se poate de minunat.
Intreg scenariul s-ar baza pe plasarea unui steag in cladirea adversarilor, semn ca echipa invadatorilor a capturat baza celeilalte echipe. Am fost impresionata intotdeauna de metodele de lupta din istorie, iar din acest motiv cred ca una din cele mai bune metode de a castiga acest meci ar fi sa aplic tehnica razboiului fulger (blitzkrieg). Fiecare membru al echipei mele ar acoperi cate o pozitie individuala pe campul de lupta, avansand rapid si cu atentie printre liniile inamice. Desigur ca nici tehnica divizarii si cuceririi nu imi displace. De fel sunt o luptatoare si stiu sa imi ating scopurile prin orice metoda. Acesta este motivul pentru care cred ca as putea conduce echipa la victorie intr-un meci de airsoft.

Sunt o luptatoare! Marsaluiesc impreuna cu coechipierii mei spre victorie. Steagul il car cu mandrie in maini, sudoarea imi curge pe fata semn ca am indurat un drum anevoios, iar noroiul de pe haine imi este dovada cea mai mare pentru faptul ca m-am tarat prin cele mai nestiute locuri pentru a castiga. Aerul este din ce in ce mai greu de respirat. Ochii imi sunt plini de lacrimi, iar strigatul meu de lupta rasuna in toata cladirea in timp ce alerg pe scari pentru a plasa steagul in varful cladirii. Inamicii vin dupa mine, vor sa ma traga inapoi, sa ma impuste, dar coechipierii mei ii infrang de la distanta cu pustile lor cu luneta. Sunt in siguranta. Continui sa ma misc de la un etaj la altul, prin orice crapatura posibila. In cele din urma ajung in varful cladirii. Acolo ma asteapta un inamic. Este pregatit sa traga in mine, insa eu sunt mai aproape ca el de locul in care trebuie sa plasez steagul. Amandoi alergam in aceeasi directie si in cele din urma... victorie!
Pentru mine este o experienta unica in viata. Airsoft-ul este un sport care trebuie trait la maxim. Airsoft-ul trebuie apreciat precum o cana de vin fiert iarna. Sportul ne face oameni, iar activitatile cat mai dinamice ne redau anii de tinerete si energia pe care o irosim in fata computerelor si al telefoanelor. Sunt mandra sa promovez airsoft-ul si recomand tuturor celor care au ocazia sa il incerce. Eu momentan nu am avut ocazia sa il practic, insa abia astept, iar cu prima ocazie cum o sa o fac, o sa va dau de stire. Cine a zis ca airsoft-ul este doar pentru barbati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!