marți, 22 noiembrie 2016

BottegaVerde.ro are reduceri colosale de Black Friday!

Buna dimineata, dragilor! Nu stiu, totusi, cat de buna este a voastra, dar stiu ca a mea este minunata. De cum am deschis ochii am primit numai vesti bune: voi avea o pisica noua, merg la banchet si BottegaVerde.ro va avea o noua serie de reduceri de pana la 80% odata cu Black Friday. Nu cred ca este cazul sa va spun despre pisica mea sau despre banchet, asa ca va voi prezenta ce imi doresc sa aiba o reducere destul de evidenta pentru a le achizitiona cat mai ieftin cu putinta. 
In primul rand, astept sa se ieftineasca baza de machiaj speciala pentru acoperirea porilor cu acid hialuronic si galbenele. De la o vreme am observat ca in jurul ochilor am porii cam dilatati si sunt sigura ca BottegaVerde.ro ma va ajuta ca pana acum sa scap de micile imperfectiuni. Este potrivita pentru toate tipurile de ten si ofera un aspect de bronz natural de care suntem mandre vara. Eu am abia astept sa se reduca pretul, o am adaugata pe wishlist de mult timp!
Al doilea produs pe care vreau sa il incerc si astept sa fie putin mai ieftin este crema anti-celulitica cu noroi din Marea Moarta. Chiar daca am slabit considerabil in ultimele luni, de celulita nu am reusit sa scap si ma gandesc sa imi ajut putin picioarele in procesul de tonifiere. Este perfecta pentru toate tipurile de piele si ma gandesc ca venind de la cei de la BottegaVerde.ro, nu poate sa nu fie eficienta, deci abia astept sa o cumpar vineri!
Si ultima, dar nu cea din urma este apa de parfum EA-Glam. Nici nu va spun de cand urmaresc o reducere considerabila la parfumul asta. Cand am citit de iasomie, am zis gata, trebuie sa-l am. Dar cum nu sunt cea mai bogata persoana, am zis "Lasa, oricum vine Black Friday si il iau atunci.". Sunt sigura ca va avea o reducere care sa incante pe toata lumea si mai ales pe mine, devoratoarea de parfumuri.
Tot ce imi mai doresc este ca transportul sa se realizeze rapid ca de fiecare data chiar daca este Black Friday si comenzile nu se mai opresc. De fapt, sunt sigura ca va fi asa!

Drag cititor, nu mai sta pe ganduri si urmareste produsele de care ai nevoie pentru ca BottegaVerde.ro are si anul acesta reduceri colosale odata cu Black Friday. Eu nu pot sa traiesc fara cosmeticele si produsele de ingrijire de la ei si sunt de parere ca sunt esentiale pentru un look de invidiat. Te astept sa imi spui ce ai ales si chiar sa imi trimiti o poza pe Facebook cu alegerile tale! Desigur, poti sa incepi pregatirile pentru Craciun chiar acum cu ocazia Black Friday si sa cumperi pentru cei dragi cosmetice de calitate. Daca nu ai timp sa stai vineri sa iti alegi produsele de care ai nevoie, le poti plasa acum in wishlist si atunci doar sa dai dimineata comanda. Cred ca este mult mai simplu asa.

De asemenea, campania "Frumusetea este in tine" continua si luna aceasta. Puteti dona 5 sau 25 de lei pentru impadurirea zonelor din sudul Romaniei, urmand sa primesti un magnet sau o sacosa cu una dintre cele 4 ilustratii realizate de Liliana Arnaut. Mai multe informatii gasesti aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!