marți, 25 octombrie 2016

Cele mai utile carti de business de pe piata

In postarea aceasta voi vorbi de lumea cartilor. Cine nu iubeste cartile? Sunt de parere ca toti oamenii, de la cei mai mici, de cativa anisori, pana la cei mai mari, ar trebui sa citeasca. Si ca tot veni vorba de cei mai mari, am niste carti de business pentru voi. Cartile din categoria business sunt acele carti care ne invata strategii de marketing, cum sa ne deschidem o firma si alte chestii administrative. Eu nu pot sa imi deschid o afacere inca, desi am tot materialul necesar in aceste carti de business, dar cred ca unii dintre voi ar putea. De ce sa traiesti toata viata angajat, cand poti sa iti deschizi o afacere de pe urma careia sa iesi mai castigat si cel mai important, sa iti faci propriul program. Da, propriul program. Am o problema cu trezirea de dimineata pentru liceu(la 5:30 sunt in picioare) si de asta bat pe toata lumea la cap cu prostiile mele. Dar acum spuneti voi, cum sa te trezesti la 5:30?
Va vorbeam de carti de business cand m-am pierdut printre orele de trezire. Books-express.ro ne ofera posibilitatea de a ne informa cu privire la economie, marketing, contabilitate, how to built it and so on. *Acum va aratam ca stiu engleza si ca sunt amuzanta.* Initial am vrut sa merg pe o facultate de finante, deci m-ar fi ajutat unele dintre ele chiar daca nu mi-as fi deschis firma prea curand. De carti de business ai nevoie oricand, cred eu, avand in vedere ca trebuie sa intelegem mecanismul celor intamplate in jur. Am studiat putin oferta lor, a celor de la Books-express si mi-am dat seama ca au niste preturi foarte avantajoase pentru buzunarul oricui. Mai mult, transportul este gratuit pentru comenzile mai mari de 300 de lei. A, si inca ceva. Puteti face plata in 6 rate fara dobanda printr-un card. 
Daca esti in cautarea secretului deschiderii unei afaceri, arunca un ochi la cei de la Books-express si spune-mi parerea ta despre ei. Daca nu te intereseaza cartile de business, te poti orienta catre zona ta din literatura. Libraria ofera totul la un pret extrem de avantajos. Inainte aveam o alta librarie preferata, dar mi-am dat seama ca schimbarile cateodata aduc beneficii. Te las sa scotocesti printre carti, iar eu ma pun sa dorm pentru ca ma trezesc devreme. 

Hugs and kisses,
Teodora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!