vineri, 14 octombrie 2016

Hai sa mergem in Bulgaria!

De curand mi s-a spus in cadrul giveaway-ului pe care il organizez pe blog (vezi aici - mai sunt 6 zile) ca ar fi util sa prezint calatorii. Ei bine, anul acesta urmeaza sa am banchetul si liceul meu a hotarat ca este imperios ca acesta sa fie tinut in Bulgaria. Din punctul meu de vedere e vorba doar de fita aici, dar cine sunt eu sa critic alegerile unui colectiv? Nu sunt. Totusi, nu pot sa spun ca Bulgaria e o tara de dat deoparte, mai ales acum, in sezonul rece. De ce? Pai haide ca iti spun eu! Descopera Ofertele de Ski in Bulgaria alaturi de mine si de ce nu, poate ne hotaram si ne intalnim acolo!
Cu ce sa incep... Cu o agentie de turism, bineinteles. Si am gasit-o pe cea buna! TUI TravelCenter mi se pare cea mai ok pentru ca prezinta Oferte de Ski Bulgaria incomparabile cu restul de pe piata. In primul rand, pentru 7 nopti de cazare platim intre 170 si 179  de euro la un hotel de 4 stele, stele suficiente, cred eu. Daca totusi vreti ceva cu servicii mai calitative, va recomand Hotelul Lucky, de 5 stele la doar 230 de euro pentru aceeasi perioada. Cum sa nu vrei sa iesi din monotonia prezentata an de an in orasul in care traiti cand TUI TravelCenter ofera atatea posibilitati avantajoase pentru romanii doritori de putina distractie cu Ski Bulgaria? Nu mai stiu unde am citit ca bulgarii sunt recunoscuti pentru "antipatia" fata de romani. Inca prefer sa cred ca acest lucru nu se intampla, mai ales ca e vorba de turism. Traiesc pe urma calatoriilor noastre. Nu de putine ori alegem litoralul sau statiunile lor montane din cauza conditiilor precare de la noi. Cand vine vorba de Ski Bulgaria, sunt sigura ca toti ne-ar primi cu bratele deschise oricand am vrea.
Nu sunt sigura de excursia mea, dar aceste Oferte de Ski Bulgaria ma pun pe ganduri destul de serios. De asemenea, TUI TravelCenter va ofera nenumarate alte posibilitati de a va petrece concediul/vacanta de iarna sau chiar Revelionul. Nu am putut sa trec cu vederea oferta pentru o minivacanta intre 30 decembrie si 3 ianuarie la doar 163 de euro la hotelul Tanne de 4 stele. Daca si tu esti in cautarea vacantei perfecte, arunca o privire asupra ofertelor celor de la TUI Travel Center si iti garantez ca nu vei regreta acest lucru nici macar o secunda!

Hugs and kisses,
Teodora

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!