miercuri, 19 octombrie 2016

Lumineaza-te in Universul ledurilor magice

Nu de putine ori ne confruntam cu problema aceea enervanta: "Iar s-a ars becul, ma? Da' era nou!". Da, si eu ma confruntam in trecut extrem de des cu asta si extrem de frustrant era atunci cand dadeam peste 50 de lei pe un bec de ala economic care nu prea facea lumina, dar era cel mai bun in gama lui, si dupa o saptamana deja isi pierdea din intensitate. Petrec mult timp in fata biroului, fiind in an terminal, deci am nevoie de o lumina corespunzatoare pentru a nu ma trezi cu probleme de vedere. Ei bine, acest lucru a fost posibil intr-un final cu ajutorul unei aplice led. Initial am luat de proba, doar la mine in camera, dar dupa ce am observat cat de eficiente sunt, ne-am decis sa cumparam in toata casa. 
Primul lucru pe care trebuie sa il stiti despre aplice led este ca va ajuta sa economisiti niste banuti pe care ii puteti investi in altceva. Cum asa? Pai, in primul rand, consuma super putina energie, deci sigur nu va face contorul sa o ia razna ca restul "mancatoarelor". In al doilea rand, daca stam si adunam becurile schimbate in decursul unui an si comparam cu banii dati pentru o aplica led, o sa constatam ca aplica e de 10 ori mai ieftina. Pe site-ul celor de la MagicLED putem gasi modele variate de becuri led, aplice led, senzori si toate minunatiile fizicii, la care poate nici nu v-ati gandit. Cand vine vorba de o aplica led, trebuie sa mai stiti ca modelele estetice nu sunt prea diverse. Puteti alege o aplica led patrata sau una rotunda. Din punctul meu de vedere destul de ok. Pe model minimalist, dar ce-i prea incarcat e prea mult. 

Daca si tu esti in cautarea unei modalitati pentru a reduce costurile, viziteaza-i cu incredere pe cei de la MagicLED. Sunt absolut sigura ca vei gasit ceva ce te va multumi si cu siguranta il vei recomanda si la prieteni, asa cum v-am recomandat eu voua. S-ar putea sa ti se para ceva imposibil sa platesti mai putin si sa ai lumina mai multa, insa trebuie sa ai incredere de data asta. Eu nu va pot da banii inapoi, dar pe site puteti completa un formular de retur. 

Hugs and kisses, 
Teodora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!