joi, 13 octombrie 2016

Un ceai bun, o zi buna

Bine v-am gasit, prieteni dragi! Astazi vin in ajutorul iubitorilor de ceai si a fetelor si femeilor in cautarea elixirului frumusetii. Despre ce este vorba? Despre ceaiul oolong. Nu sunt bucuroasa atunci cand vine vorba sa diversific, fiind o fana convinsa a ceaiului negru. Nu pot concepe o zi fara ceasca mea de ceai negru. Dadeam scroll intr-o zi pe facebook si mi-a aparut ceva publicitate despre ceaiul oolong. Am dat acolo click din curiozitate, dar fara sa vreau sa cumpar ceva de genul. Mi-au aparut cateva informatii despre el cu ajutorul carora am aflat ca este considerat cea mai buna metoda pentru a combate efectele imbatranirii! Nu ma gandesc la varsta pe care o am ca voi imbatrani, dar cu siguranta un accelerator de metabolism nu m-ar deranja. Iubesc ceaiul negru tocmai pentru energia pe care mi-o ofera, de aceea m-am interesat foarte bine inainte sa ma hotarasc sa imi cumpar ceai oolong. Ei bine, da, ofera energie pentru intreaga zi! Am gasit Ceai Oolong la preturi competitive, insa doar cei de la Arta ceaiului au un pret, cred eu, care sa reflecte realitatea. Ceaiul pentru aproimativ 10 cesti costa aproape 4 lei.
Ce intereseaza pe un cumparator atunci cand inspecteaza un site? Ce avantaje are cand alege acest produs, bineinteles. Vreau sa va spun ca ceaiurile sunt produse intr-o fabrica din Germania cu echipamente si fluxuri tehnologice de ultima generatie, iar amestecurile de plante si fructe sunt create de degustatori cu multi ani de experienta. Nu numai ca gasiti ceai oolong de calitate, ci gasiti si seturi extrem de frumoase care sa va coloreze masuta. Desi nu vreau sa vorbesc prea mult despre ceai oolong pret, fiind irelevant intr-un final, deoarece calitatea este cea care primeaza, pe mine acesta ma incanta cel mai mult. Nu de multe ori am avut ocazia sa vreau un tip de ceai, dar sa nu il pot cumpara deoarece era excesiv de scump.
Acestea fiind zise, va invit sa vizitati Artaceaiului.ro si sa va comandati cat mai repede orice tip doriti dumneavoastra. Desigur, eu raman la ceai negru si oolong, mai ales avand in vedere ceai oolong pret, dar gusturile nu se discuta.
Hugs and kisses, 
Teodora


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!