marți, 25 octombrie 2016

Cel mai frumos tapet din Univers

De curand m-am gandit sa redecorez, dar parca nu as vrea sa las peretele vopsit, simplu. Vreau ceva altfel de data asta, cu totul si cu totul diferit. Asa ca am zis "Ce ar fi sa cumpar niste tapet?". M-am consultat cu parintii mei si nu au nimic impotriva, deci cautarile au inceput. Habar nu am site-uri de amenajari interioare sau de materiale de constructii, chestii de astea, asa ca am dat un simplu search la tapet. Nimic nu mi satisfacea gusturile si stii ca esti disperat cand cauti pe urmatoarele pagini oferite de google. Ei bine, eu eram foarte disperata! Si din disperarea asta a mea am ajuns la Emenatwork. 
Nu am vrut ceva clasic, pe care il gasesti pe toate drumurile; am vrut ceva modern, in tendinte. Emenatwork mi-a pus la dispozitie cel mai frumos tapet pe care l-am gasit pe piata si m-a ajutat sa-mi redecorez camera si de ce nu, pe viitor casa. Preturile sunt extrem de accesibile fata de ce am vazut in magazinele concurente, deci nu trebuie sa va faceti griji din punctul asta de vedere. Mai mult, daca aveti probleme la aplicarea tapetului, trebuie doar sa ii contactati pe cei de la Emanatwork si ei va vor ajuta. Eu am facut-o, de ce sa mint...Nu le prea am cu zidaria. Daca il aplicati in mansarda, in josul paginii gasiti un ghid. Alaturi va este prezentata o oferta destul de draguta: 5% reducere daca va abonati la newsletter. 
Chiar daca nu sunteti copil care sa vrea buline, chiar daca nu sunteti Teodora care sa vrea chestii abstracte pe pereti, va recomand sa accesati Emenatwork.ro si sa aruncati o privire. Baietii au o experienta de peste 21 de ani nu doar in tapet, ci si in restul materialelor de constructii, amenajari si finisaje de interior si exterior. Eu nu am mai auzit de ei pana acum, dar cum am auzit o data si bine, m-am gandit sa impartasesc asta cu voi. Cine stie, poate gasiti ceva util. Daca nu, va rog sa ma iertati, n-am vrut sa deranjez! Bine, poate doar putin. Glumeam, glumeam! Of!

Hugs and kisses, 
Teodora.

P.S.: Stati aproape, maine anunt castigatoarea giveaway-ului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!