sâmbătă, 22 octombrie 2016

Ce ar fi Craciunul fara brad?

Stim cu totii ca se apropie Craciunul, insa eu deja am intrat in febra aceea nemaipomenita. Bine, eu inca din vara cantam colinde, pentru ca iubesc sarbatoarea asta, dar acum parca e totul mai frumos. Nu astept Craciunul pentru cadouri, desi nu zic nu nici lor; astept Craciunul pentru atmosfera aceea cand e toata familia in casa, la caldura, cu miros de portocale, vin fiert si luminitele din brad. Ca tot veni vorba de brazi de Craciun in ghiveci, voi de unde vi-i luati? An de an am cumparat de la negustorii de pe piata, dar cred ca e timpul sa fac o schimbare. Pe piata gasesc foarte greu in ghiveci, ceea ce nu imi place, pentru ca brazi normali isi pierd din culoare si chiar "naparlesc". M-am hotarat sa achizitionez brad de Craciun de la Floria. Ma refer la brazi naturali in ghiveci, nu orice brad.
Si totusi de ce aleg sa cumpar brazi naturali in ghiveci desi pretul este mai ridicat decat al celorlalti? Ei bine, de ceva vreme sunt o ecologista si nu as vrea ca vreunul din copacei sa sufere doar pentru a fi tinut in casa mea cateva zile si dupa aruncat. Ce fac cu acel brad de Craciun dupa ce se termina sarbatorile? Il plantez afara. Sunt extrem de sigura ca va arata foarte bine curtea mea cu unul sau mai multi brazi, de ce nu. Echipa Floria va explica detaliat cum ar trebui sa se faca trecerea de la ghiveci la pamant si va ajuta sa intelegeti de ce acesti brazi naturali in ghiveci salveaza natura. Unii prefera brazii artificiali, fiind mai ieftini si putand fi refolositi in anul urmator, dar va spun cu siguranta ca sentimentul pe care il veti avea privind acei brazi in ghiveci mutati in pamant nu poate fi inlocuit cu nimic altceva.
Nu a ramas un secret pentru nimeni faptul ca Floria realizeaza cele mai frumoase buchete si aranjamente, dar iata ca puteti apela si la un alt tip de serviciu din partea lor. Nu va grabiti cu comandarea acestor brazi de Craciun in ghiveci! Este indicat sa il tineti in casa 10-12 zile, nu mai mult, fiind afectat de caldura camerei. Oricum, de ce bat campii? Livrarile incep pe 5 decembrie. Sper ca v-am ajutat in misiunea de Craciun si mai sper ca mi veti alatura in incercarea mea de a salva natura. Daca te hotarasti sa cumperi brazi in ghiveci, trebuie sa stii ca beneficiezi de o reducere de 50% si livrarea este gratuita.

Hugs and kisses, 
Teodora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!