luni, 24 octombrie 2016

Un strop de fericire pentru cei mici

In aceasta postare ma voi adresa acelora dintre voi care au copii. Nu a trecut mult timp de cand eram si eu un tanc rasfatat care se juca oriunde cu tot ce ii pica pe mana. De la telecomanda, pana la cosmeticele mamei, toate imi atrageau atentia si ma faceau sa mi le atribui. Pe atunci nu erau Jocuri si Jucarii Educative online la preturi competitive pentru a-mi capta atentia, insa nu pot spune ca am avut o copilarie nefericita. Una dintre matusi are un copil de 5 anisori si cum ziua lui e in curand, pe 29 noiembrie, m-am gandit sa ii fac un cadou care sa il tina ocupat o perioada de timp suficienta incat mama lui sa poate avea grija de cele necesare in casa. Ce altceva poate fi mai util decat niste jucarii educative care totodata sa ii antreneze mintea?

Candva am citit pe blog-ul lui Alexandru, "One Silly Blog", despre jucarii educative online de la Educlass. M-a incantat sa aflu ca mai exista astfel de jocuri educative si ca nu toti copiii sunt invatati toxic cu telefoane, tablete si cele aferente. Cum eu sunt in cautarea cadoului perfect, m-am gandit sa ii ascult sfaturile si sa accesez site-ul. Nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut cate..."chestii" sunt acolo. OH DIOS MIO! Atatea jocuri educative colorate, diverse, frumoaseeee! Nu mi-as da copilaria pe nimic in lume, dar cred ca imi voi lua si eu una din aceste jucarii educative candva, nu ma pot abtine. Preturile sunt extrem de mici, deci nu trebuie sa va faceti griji. In plus, la comenzile de peste 200 de lei transportul este gratuit, ceea ce va face sa economisiti o mica particica de bani, semnificativa atunci cand trebuie. Uitati aici unele dintre modelele alese de mine:

Nu mai stau mult pe ganduri si dau comanda. Daca si tu esti in cautarea cadoului perfect sau in cautare de jucarii educative online pentru copilul tau, viziteaza-i pe cei de la Educlass. Sunt sigura ca iti vor capta atentia foarte repede si dupa ce le veti primi veti fi atrasi de ele mai tare decat cei mici. Sper ca v-am fost de ajutor in cautarea elixirului tineretii! Multumesc, Educlass! Acum am cadoul potrivit!

Hugs and kisses, 
Teodora.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!