joi, 27 octombrie 2016

Cele mai spectaculoase scaune pentru birou

Chiar daca am apucat sa imi cumpar scaun de birou, nu pot sa nu impartasesc cu voi ce am gasit de curand - cele mai elegante scaune vazute in viata mea. Manere de lemn elegant sculptate, sezut din piele, o adevarate frumusete pe care nimeni nu ar trebui sa o piarda. Cine nu ar vrea sa aiba propriul tron acasa si sa se simta cel mai important din lume? Scauneonline.ro ne spune: "Indiferent ca este vorba de spatiul de lucru de acasa sau de cel de la locul de munca, multi dintre noi ne dedicam cea mai mare parte a timpului activitatilor de la birou. Cu toate acestea , nu la fel de multi sunt si cei care inteleg importanta alegerii mobilierului potrivit. Deseori se acorda o deosebita atentie design-ului si crearii atmosferei ideale in vederea incurajarii eficientei, creativitatii si sporirea atentiei la locul de munca, timp in care piesa de mobilier esentiala ramane scaunul de birou." Eu sunt de parere ca pozitia in fata celorlalti ti-o dai singur. De aceea, aceste scaune de birou impun o statura demna, de "rege". Nu pot sa exclud ideea de a cumpara un scaun de genul acesta drept cadou pentru iubitul meu de la facultate. Cred ca ar avea nevoie de ceva sa il impulsioneze sa invete. Acestea ar fi potrivite pentru el si pentru personalitatea lui, dar momentan nu dispun de fonduri suficiente. Insa nu trebuie sa credeti ca sunt scumpe! Magazinul ne propune niste scaune ieftine pentru birou  si frumoase.

De ce sa lungim povestea, cand pot sa va explic cum functioneaza acest site cu scaune de birou? In primul rand preturile sunt proportionale cu dimensiunea, materialele din care este confectionat etc. Daca nu sunteti in cautare de ceva pompos si scump, aveti posibilitatea de a alege un scaun simplu, micut, strict pentru activitatile pe care le aveti la birou. Insa, daca vreti un scaun care sa atraga privirile tuturor, un scaun in care sa va simtiti ca in cel mai luxos pat, va recomand un fotoliu de birou din piele. Da, deja am trecut la alt nivel. Sincera sa fiu, pana sa accesez acest site, Scauneonline, nu am stiut ca exista asa ceva. Mai mult decat atat, la suma minima de 70 de lei transportul este gratuit. Bineinteles, trebuie sa cumparati cantitatea minima pentru fiecare tip de produs: 1 scaun birou, 1 scaun masaj, 2 scaune bar, 2 scaune relaxare, 4 scaune bucatarie. Un inconvenient cred eu ca este faptul ca produsele vin dezasamblate. Credeti-ma, stiu prea bine ce inseamna sa asamblezi mobila si e chinul de pe lume. Cu toate schemele si indicatiile, pana nu gresiti de minim 3 ori, nu iese produsul final. Va sugerez urmatoarele modele:

 
Nu stiu ce altceva sa va mai spun, deci ma limitez in a va recomanda magazinul online scauneonline.ro cu toata inima. Desi nu le-am incercat, sunt sigura ca produsele lor sunt de cea mai inalta calitate si va pot oferi confortul de care aveti nevoie. 

Un comentariu:

  1. Arată foarte bine aceste scaune și cred că sunt și tare confortabile. Mulțumim de recomandare!

    RăspundețiȘtergere

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!