luni, 29 august 2016

Colet neasteptat de la Skinmama

Ce mai faceti, dragii mei? Eu vreau sa spun ca am ramas uimita astazi cand am primit un colet pe care nu il asteptam si vreau sa impartasesc cu voi aceasta intamplare si de ce nu, poate castigati si voi. Mai sa ma cert cu postasul. "Domn'le, eu nu am comandat nimic!". Candva, vara aceasta, mi-a apaut pe instagram publicitate la Skinmama. Initial nu am dat importanta, am crezut ca este ceva neimportant ca de obicei, dar apoi m-am decis sa accesez pagina in cauza. Am fost superficiala si am citit in fuga despre ce este vorba, dar neavand altceva mai bun de facut, am spus sa incerc.
Site-ul are o rubrica destinata informarii despre cancerul de piele si mai apoi este prezentat un set de intrebari despre soare, expunerea la soare, orele potrivite acesteia si cancerul de piele. Dupa ce ati raspuns acestor intrebari, cei de la Skinmama va vor ajuta sa intelegeti ce gresiti, tipul de piele si ce ar trebui sa mai faceti pentru a va imbunatati obiceiurile. Dupa acest lucru nu va ramane altceva de facut decat sa introduceti datele de contact si sa uitati ca v-ati inscris, asa cum am facut eu. Site-ul mai cuprinde o rubrica, de fapt un mini joc unde trebuie sa ghiciti intr-un timp cat mai scurt ce alunita prezinta un risc ridicat de a conduce la cancer de piele. In timp ce le ghiciti, va este explicat de ce este periculoasa. La terminarea acestuia, completati datele de contact si astfel va inscrieti pentru o pereche de ochelari de soare super fancy. Ultimele rubrici va ajuta sa va autoexaminati pielea si va ofera cateva sfaturi esentiale pentru o vara torida. Voi lasa mai jos niste poze cu tricoul.
Eu am fost extrem de fericita cand am descoperit ce se afla in spatele misteriosului colet din Ljubljana, desi inainte sa il deschid tata era reticent si mi-a spus "Ti-au trimis Antrax la pachet astia!". Voi sa nu fiti asa speriati precum tata si sa va inscrieti cat mai repede pentru a nu pierde ocazia castigarii celor 2 premii. Pagina de Facebook a celor de la Skinmama mai ofera si alte mini concursuri unde se pot castiga sepci cu logo-ul lor. Acestea fiind spuse, nu stiu de voi, insa eu cu siguranta le voi urmari site-ul si pagina de Facebook pentru alte eventuale premii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!