miercuri, 24 august 2016

My wishlist

Bine v-am regasit, dragi cititori! Daca in postarea anterioara am venit cu un concurs, astazi va voi arata ce doresc sa imi cumpar in viitorul apropiat. Vreau sa va spun ca nu sunt o persoana formala, tind mai mult spre casual, dar niciodata nu spun "nu" unei rochii dragute sau unei perechi de pantofi elegante. Sper ca imi veti impartasi gusturile, iar daca nu, sper ca imi veti da sfaturi cu privire la ce as putea purta pe viitor. Cine stie, poate ma redescopar! 
De curand am gasit pe H&M aceasta camasa si mi se pare ca s-ar potrivi stilului meu. In primul rand, citind despre produs, am aflat ca este din bumbac, ceea ce ma face sa cred ca este mai calitativa decat restul articolelor de acest fel. In al doilea rand, este exact asa cum imi doresc, lejera, dar in acelasi timp feminina si sexy, dungile verticale subtiind talia. Pretul nu era unul prea mare, ceea ce imi garanteaza faptul ca in curand o voi achizitiona fara sa regret acest lucru.
Cum de cateva luni sunt intr-un continuu regim si incerc sa fac cat mai mult sport pentru a ajunge sa am corpul la care visez, acesti colanti au aparut la fix! Fiind din neopren, ajuta corpul sa transpire, eliminand toxinele mult mai repede decat in mod obisnuit. Avand si o reducere de 40%, nu-mi ramane altceva decat sa dau comanda rapid, deoarece sunt in limita stocului disponibil. O prietena si-a cumparat si nu regreta nicio secunda.
Nu v-am spus pana acum, dar nu sunt o tipa foarte inalta. Am 169 cm si ceva forme. Nu orice haine ma avantajeaza, asa ca trebuie sa am grija ce port pentru a nu arata ca un dovleac. Acesti jeansi imi par potriviti pentru statura mea, fiind mai largi. Nu imi expun prea mult formele si creeaza o iluzie optica privitorilor, nelasandu-i sa isi dea seama daca sunt jeansii sau picioarele mele. Pretul era unul avantajos, de asemenea. Abia astept sa ii port cu noul meu tricou cu pisicute.
Dupa cum v-am spus, nu sunt prea formala, insa cand ceva elegant imi atrage atentia, nu pot sa nu cumpar. Astazi ma uitam dupa ceva haine pentru ca in curand incepe scoala si am intrat in febra aceea de dinainte. Ce sa vedeti?! Am gasit aceasta salopeta superba si ieftina exact pe gustul meu! Cum in curand urmeaza sa merg la un majorat, mi-am dat comanda si astept nerabdatoare sa ajunga.
Si, pentru ca nu as putea rezista fara un hanorac simplu, dar in acelasi timp cu un mesaj amuzant, m-am decis sa imi caut unul. Iubitul meu mi-a recomandat niste site-uri din afara si pe unul dintre ele am gasit ceva care imi satisface privirea. Este comod, numai bun pentru a-mi tine de cald in toamna ce urmeaza. Abia astept sa imi intre in garderoba!

Cam atat am gasit pana acum pe internet, dar urmeaza sa iau la puricat toate magazinele din oras si din imprejurimi. Pe langa haine am nevoie si de niste sneakersi potriviti tinutelor pe care le voi adopta. Voi ce ziceti? Merita sa cumpar aceste haine sau ar trebui sa mai astept colectii noi?

10 comentarii:

  1. Mie-mi place salopeta si camasa!!! Un nou an scolar plin de realizari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru urare! Ma bucur ca iti place salopeta la fel de mult ca mie.

      Ștergere
  2. Imi place foarte mult modul tau de a scrie si cred ca selectia de haine pe care ai facut-o spune foarte multe despre personalitatea ta. Pe de alta parte si eu sunt o persoana mai casual. Felicitari pentru articol!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru aprecieri, Alexandru! Te mai astept pe aici si sa stii ca poti sa imi adresezi si critici!

      Ștergere
  3. Imi place foarte mult camasa! Ar merge cu o pereche de jeansi negri simpli, si poate niste tenesi albi... oricum, sunt mai multe variante de outfit-uri interesante care se pot crea cu o camasa de genul asta.
    Pup si spor la shopping!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa imi intre in posesie sa o pot expune asa cum trebuie!

      Ștergere
  4. Imi plac aceste camasi barbatesti purtate de femei ( dupa imaginatia fiecareia) Sunt foarte sexy

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de acord cu tine. Si eu am cateva haine "imprumutate" de la prietenul meu si imi plac la nebunie cum imi vin!

      Ștergere
  5. Cămașa este adorabilă! O cumpăr.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place foarte mult aceasta camasa si ma gandeam ca trebuie sa o am neaparat in garderoba.

      Ștergere

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!