luni, 29 august 2016

Castigatorul cartii "Ce-am facut cand am tacut" de Andreea Esca

A venit si timpul extragerii castigatorului cartii puse la bataie, "Ce-am facut cand am tacut" de Andreea Esca. Cu ajutorul site-ului Random.org am reusit sa aleg "transparent" un fericit victorios, si anume Larisa Iordache. Mai jos aveti dovada:
Desi cativa dintre voi nu v-ati inscris regulamentar la concurs, am trecut cu vederea de aceasta data si am crezut ca este de cuviinta sa va las pe toti sa va inscrieti. Totusi, data viitoare nu mai pot permite un asemenea lucru, intrucat nu este corect pentru restul participantilor. O rog pe Larisa sa ma contacteze prim e-mail(passionforfashionbyt@gmail.com) pentru a-mi da datele necesare livrarii coletului.

Data viitoare cand voi organiza un astfel de concurs sper sa va inscrieti in numar cat mai mare si sa fiti cat mai multumiti! Nu-mi ramane decat sa va multumesc pentru participare si sa va spun ca voi reveni curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!