joi, 29 decembrie 2016

Cui nu-i place Austria?

Stiti ce fac dupa ce termin cu Bacalaureatul si admiterea? O excursie in Viena! Ayayay, ma ia cu fiori numai cat ma gandesc! Nici nu stiu cate persoane am auzit in ultima vreme ca au fost acolo. Pai ce, eu nu pot? Ba da, pot si o fac. Cu parinti, iubit, purcel, catel, pisica, cu toti cei dragi alaturi de mine sunt sigura ca o sa am o vacanta excelenta. Asta daca iau BAC-ul si nu ma arunca mama afara din casa. Ganduri rele, ganduri rele! Oare ce haine sa imi iau? E frig acolo? Ploua? Daca ninge? Gata, Teo, nu esti amuzanta! Sincer, chiar sunt nerabdatoare sa mai vizitez o tara si sa fac un catralion de poze care sa imi aminteasca de locul acela. Ador sa cunosc oameni noi si sa le descopar traditiile, obiceiurile, locurile. Din cand in cand ies si prin cluburi. Sper sa gasesc unul pe cinste acolo! Nici nu are cum altfel, e Austria! Totusi, cam scumpe niste bilete avion Bucuresti Viena, nu sunt chiar atat de bogata? Oare cum sa fac? Gata, stiu! Am avut eu o colega in gimnaziu care calatorea peste tot si mereu imi spunea ca ea isi ia avion Bucuresti Viena, Paris, Praga, toate alea la un pret de nimic de pe aerolines.ro. Oare asa sa fie? Am aruncat un ochi sperand sa gasesc bilete ieftine de avion la oferta, mai ales ca ma gandesc sa plec cu toata lumea. Am calculat estimativ cat ma ajung 5 bilete avion Viena pentru adulti in acea perioada si am ramas placut surprinsa sa aflu ca trebuie sa scot din buzunar doar 589 de euro. Ma asteptam la cel putin 200 de euro de persoana. Cel putin mama asa ma avertizase. Nici nu trebuie sa imi fac griji de bilete Viena Bucuresti, pentru ca pretul include bilete avion Viena dus-intors. 
Ce imi ramane de facut? In primul rand sa iau Bacalaureatul si sa intru la facultatea dorita si mai apoi doar sa ma distrez. Bani avem pusi deoparte, bilete avion Bucuresti Viena si bilete avion Viena Bucuresti ne pune la dispozitie aerolines.ro, deci totul este in mainile noastre: costume de baie, protectie solara si putina nebunie vor fi extrem de bine primite de toti austriecii, sunt sigura. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!