vineri, 23 decembrie 2016

Craciunul prinde contur cu BottegaVerde.ro

Hei, dragilor! Nu e un secret pentru nimeni ca ador produsele BottegaVerde.ro, de aceea astazi va voi prezenta cadourile spiridusilor de acolo. Stiu ca unii dintre voi nu s-au invatat minte nici anul acesta si au ramas din nou cu unele daruri pe ultima suta de metri, dar trebuie sa stiti ca si de data aceast puteti apela la BottegaVerde.ro, deoarece va intampina cu peste 1000 de seturi cadou de cosmetice naturale, numai bune pentru a-i satisface pe cei dragi. Daca ati ramas fara idei de cadouri pentru cei dragi, probabil ca acest magazin online este cea mai buna alegere. Sunt o multime de promotii care mai de care mai incantatoare, iar calitatea produselor este de nota 10, garantat! Am aruncat o privire si sunt decisa ca astazi sa va prezint un top al celor mai interesante si eficiente 3 seturi cadou intalnite pe site.
In primul rand trebuie sa stiti ca in perioada Craciunului, site-ul ofera reduceri de pana la -67% la toate produsele, astfel incat voi si cei apropiati sa va simtiti ca intr-o mare familie.

Primul set care mi-a atras atentia este pachetul spercial de Craciun Magic Argan. Este format din 6 produse: spuma de baie si dus, crema de maini, ulei de argan regenerator, parfum deodorant, balsam de buze si parfumul cu aroma de argan. Luate separat ati spune ca ajungeti la sapa de lemn, dar impreuna pot spune ca sunt cadoul potrivit pentru sotie, iubita, sora, colega...orice! Am folosit in trecut balsamul si crema de maini si pot spune ca au fost un adevarat succes. Nu am m-am bucurat niciodata de un asa succes din partea unor produse de ingrijire corporala. 
Al doilea set este format din lapte de corp cu extract de orez, crema de fata hidratanta si si un lac de unghii. Ce femeie nu isi doreste sa aiba pielea fina si unghiile frumos facute? Eu una ador sa imi simt pielea catifelata, iar de la un timp am o obsesie cu unghiile. Nu pot sa le vad simple. Deci, daca cineva vrea sa imi faca un cadou, recomand acest set. Hai, nu e chiar asa scump!
Ce ne-am face fara baietii si barbatii din viata noastra? Totul ar fi atat de monoton... Nu am mai avea de cine sa ne luam fara motiv doar pentru ca suntem noi intr-o stare mai proasta... Pentru ca ne suporta zi de zi, cred ca merita si ei cadoul format din gelul de dus Man Spicy Red si after shave-ul de la aceeasi firma. Acest lucru ii va determina sa ne suporte in continuare si de ce nu, sa ne intoarca gestul.
Daca v-au placut si dumneavoastra produsele pe care le-am prezentat in acest articol, va invit sa va uitati prin magazin, deoarece veti gasi si mai multe produse frumoase pe care cu siguranta veti vrea sa le adaugati in cosul de cumparaturi. Recomandarea mea ca de sfarsit de an, pentru dumneavoastra, este sa va faceti o lista cu magazine de incredere din care sa va cumparati produsele preferate, iar pentru ca BottegaVerde.ro este unul dintre cele mai bune magazine din Romania la nivelul produselor destinate ingrijirii personale, cred ca este cea mai buna idee sa il treceti in capul listei. Nu stiti niciodata cand poate sa apara o oferta noua pe site, asadar va sugerez sa fiti mereu la curent cu ultimele produse si sa descoperiti sutele de cosmetice care va asteapta. Sarbatori fericite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!