vineri, 30 decembrie 2016

Porumbeii se tin in voliera!

De curand vecinul meu a devenit columbofil inrait. Zeci de porumbei de toate felurile ii umplu adaposturile improvizate din curte. Eu, dupa cum stiti, sunt pisicofila de cand ma stiu, in momentul de fata avand 2 pisici. Nu vreau sa va spun ce grija am cand mai pleaca de acasa. Daca se duc peste porumbei? Nu am avea nici eu, nici parintii mei chef de o cearta pe motiv ca au mancat porumbeii. De la iubitul meu am aflat de voliere. Eu nu prea am avut cine stie ce pasari la viata mea, dar el si familia lui cresc an de an gaini pe care le tin in voliera pentru pasari. Ce este o voliera pasari? O voliera este o plasa conceputa special pentru delimitarea perimetrelor, terenurilor de crestere. De ce spun eu de aceste voliere? Pai ar fi mult mai simplu sa isi tina porumbeii in siguranta, sa nu mai stau si eu cu griji, sa nu imi mai sara inima din piept de fiecare data cand vad motanii urcandu-se pe casa. Apropo de motani, stiti cum ii cheama? Stalin si Obama. 😉
Da, cum ziceam, ma gandesc sa ii recomand vecinului meu o voliera, dar nu stiu de unde sa cumpere. Am inteles ca in oras la noi nu sunt tocmai cele mai ieftine si nu as vrea sa il pun la o cheltuiala in plus. Ce e de facut? Caut pe internet, bineinteles. La o prima cautare am dat de romnets.ro. Initial am crezut ca este o firma de instalatii si ca google-ul m-a redirectionat gresit, dar m-am inselat. Am cercetat putin si mi se pare destul de avantajos totul. De ce romnets.ro? In primul rand, acestia realizeaza produsele in functie de dorintele cumparatorului. Cine ar vrea produse slab calitative? Nu noi, de aceea apelez la romnets.ro pentru calitate, flexibilitate, fiabilitate, originalitate si promptitudine. Fiecare produs vine insotie de Certificat de garantie, Certificat de origine si Declaratie de conformitate. Aceste lucruri ma determina sa spun ca am facut alegerea corecta si ca voi recomanda un lucru de calitate. 
Stiu ca si printre voi sunt unii care au nevoie de o voliera pasari acasa, asa ca va recomand cu caldura romnets.ro. Va promit ca nu veti regreta alegerea facuta si ca veti fi extrem de multumiti atat voi, cat si micutele pasari. Spor la munca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!