marți, 13 decembrie 2016

Dezvaluiri incendiare! Teodora isi arata adevarata fata!

Dragilor, stiu ca in ultima vreme am fost putin activa in acest mediu, dar poate si asteptarea are partea sa buna. Mereu am fost optimista si pot spune ca aceasta stare m-a ajutat sa evoluez si sa nu renunt niciodata. Pentru a nu lungi povestea inutil, astazi imi dezvalui identitatea. La inceput am decis sa las acest lucru sub un semn de intrebare pentru ca nu voiam sa fiu judecata din cauza aspectului fizic sau din cauza varstei. Credeam ca voi tine totul in umbra mai mult timp, dar se pare ca azi am inspirata idee de a-mi da "masca" jos. Nu, nu, nu am fost falsa, ma refer la masca pe care o poarta domnisoara in poza de profil. 😃

Pai, cu ce sa incep? Ma numesc Teodora, stiti asta deja. Am 18 ani si sunt eleva in clasa a XII-a la un liceu respectat din orasul meu. Nu m-am considerat niciodata frumoasa, poate uneori draguta, insa nici urata nu ma pot vedea. Nu sunt nici grasa, nici slaba(cred), dar am fost grasa(din punctul meu de vedere). De curand m-am tuns pentru ca nu mai suportam caderea parului. Sunt persoane care imi spun ca am trasaturi speciale, lucru ce ma face sa ma simt bine, dar in acelasi timp sa ma gandesc ca poate zic asta din politete. Sunt o fire destul de impulsiva si uneori acest lucru ma face sa am de pierdut, dar incerc sa ma temperez pe cat posibil. Nu am putut niciodata sa fabulez, de unde si notele mele mai mici la Limba si literatura romana, dar cred am devenit "as" in a inventa scuze. In acelasi timp imi este foarte greu sa memorez lucruri gandite de alte persoane, care imi depasesc logica bazata pe un principiu matematic (intr-un fel sau altul). Tocmai ati aflat ca voi pica bacul la romana, dar sper sa nu, totusi. Rugati-va pentru mine!

Sincera sa fiu, chiar nu mai stiu ce as putea sa va mai spun despre mine, dar va astept sa ma intrebati tot ce vreti sa aflati si promit ca voi raspunde cat de sincer pot! Tot ce imi ramane de facut este sa va las cateva poze cu mine si sa va rog sa nu ma faceti sa plang. Glumesc, imi puteti spune parerea sincera aici sau pe facebook.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!