vineri, 30 decembrie 2016

Farurile cu xenon schimba perspectiva

Dragilor, v-am tot spus de iubitul meu, dar nu v-am spus ca are si masina. Iubitul perfect ar spune unele. Are masina, dar tare nepriceput e la mecanica! De curand a auzit el de xenon auto si nu putea daca nu isi punea kit xenon. Noi punem kit xenon, dar cum? Bineinteles, a dus masina in service. Baietii de acolo parca urmau sa reconstruiasca masina cu pretul ala, dar nu despre asta vreau sa vorbim. Una peste alta, pentru a compensa mana de lucru, i-au recomandat led24.ro. Sa dea el comanda acolo de cel mai bun kit xenon si ei il pun. Da, da, usor de zis greu de facut. Care e cel mai bun kit xenon? Kituri xenon ieftine aveti? Bineinteles, a ajuns tot pe mana celor de la service care au dat comanda numai ei stiu de ce xenon auto. Kituri xenon ieftine am gasit, farurile arata bine acum, dar de mancare nu mai avem ca ne-am facut masina cum am auzit noi la baietii de la bere. Bine, el nu mai are mancare, eu stau bine merci. 
Acum, de ce led24.ro, domn'le? In primul rand aici gasiti kituri xenon ieftine si bune comparativ cu site-urile sau magazinele concurente. Eu pana acum nici nu am mai auzit de xenon si de astea, dar cu ocazia asta am studiat piata si mi am dat seama ca sub 400 de lei nu iei un kit. Ei bine, ba da, il iei de pe led24.ro. In al doilea rand, un lucru pe care nu il vezi in prea multe magazine, desi asa ar fi legal, este faptul ca garanteaza cu banii inapoi in 30 de zile daca produsul nu este conform asteptarilor. Banii sunt rambursati cumparatorului intr-un cont bancar, prin mandat postal, sau chiar personal la sediul led24.ro din Strada Musat Constantin, numarul 63A, Sector 5, Bucuresti. Acum nu va ganditi ca vor accepta si un bec pe care l-ati spart voi din greseala. Produsele se returneaza doar daca sunt defecte din fabrica. 
Daca si voi ati auzit la baietii de la bere de xenon auto, vizitati led24.ro. Noi nu am regretat, iar farurile au transformat masina in bestia Moldovei. Totusi, inainte sa cumparati, treceti pe la un service pentru a va recomanda baietii de acolo ce este mai bun pentru masina voastra! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!