miercuri, 21 iunie 2017

Comanda simplu o pizza delicioasa

De cate ori nu ati stat in pat si v-ati gandit "Ba', ce buna ar fi o pizza acum!"? Problema de fiecare data in acest caz este ca va este prea lene sa va deplasati pana la o pizzerie sau un fast food, asa ca renuntati rapid. Ce-ar fi totusi sa facem pizza comanda? Eu una m-as bucura de o livrare pizza prosciutto crudo mai tare decat in cazul unui 10 la bac. Bine, nici chiar asa, dar mi-ar schimba brusc starea. Pizza mea preferata este pizza prosciutto, dar uneori optez si pentru pizza prosciutto crudo e rucola. Nu ma rasfat prea des cu astfel de bunatati, dar si cand o fac, imi place sa fie de calitate, proaspata si repede acasa. Ce ar fi sa imi primesc comanda de pizza prosciutto dupa 3 ore? Automat as refuza-o, chiar daca mi-ar sta gandul la ea o zi intreaga. Imi place sa apelez de fiecare data la oameni competenti, care se tin de cuvant orice ar fi. Tocmai de accea pe primul loc pentru mine se afla pizzicato.ro.

Daca sunteti din Bucuresti si aveti chef de o pizza absolut geniala, trebuie doar sa accesati pizzicato.ro si sa adaugati in cos ceea ce va doriti: pizza prosciutto, pizza capriciosa, diavola, orice va pofteste inima sta la picioarele dumneavoastra. Trebuie sa stiti ca daca comandati minim 10 pizza de 30 cm, fiecare va costa doar 15 lei, in loc de pretul sau initial, sau daca faceti comanda de 3 pizza, primiti una gratis, sau chiar, daca plasati comanda intre 14 si 19, pentru 25 de lei primiti o pizza la alegere, un sos, o doza de cola si o portie de clatite. Practic, cu bani putini, mancati un meniu complet fara ca macar sa depuneti efort! Bine, daca le consumati pe toate deodata, recomandat este sa faceti ceva efort pentru a consuma toate caloriile acumulate. Pentru a beneficia de aceste servicii, trebuie doar sa va lasati adresa, numele si numarul de telefon, iar pizza va ajunge in cel mai scurt timp la dumneavoastra acasa. 
Nu stiu de ce mai pierdeti vremea la mine pe blog, comanda o pizza delicioasa de pe pizzicato.ro si spune-mi cum ti s-a parut! Vezi? Nu te-am alungat, doar ti-am facut pofta! Mie deja imi lasa gura apa, asa ca ma voi rasfata cu o pizza prosciutto crudo e rucola ca la Italia acasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!