luni, 19 iunie 2017

Italia la 2 minute distanta

De curand am primit o invitatie in Italia de la una din verisoarele mele care are domiciliul stabil acolo de aproximativ 10 ani. Aceasta s-a gandit ca dupa ce termin cu bacalaureatul si admiterea, merit o bine meritata doza de relaxare, departe de toata galagia de acasa. I-am dat dreptate atat eu, cat si parintii mei, asa ca am cautat transport ieftin catre Milano din timp. Da, verisoara mea sta in Milano, o zona geniala pentru turistii de pretutindeni. Nu dispun de o suma exceptionala, motiv pentru care am cautat si sfaturi despre ceea ce poti face acolo cu un buget redus. Vi le-am lasat si voua, in caz ca sunteti interesati. Pana a vedea ce pot face in Milano, am nevoie de transport ieftin catre Milano, deoarece altfel raman acasa. Am o uriasa frica de avion, deci un autocar Milano este potrivit pentru nevoile mele. Chiar daca voi pierde mult timp pe drum, voi fi mai linistita decat in cazul unei calatorii cu avionul. 
 Daca si dumneavoastra cautati transport persoane Italia, va recomand, asa cum mi-a fost recomandat la randul meu, eurolines.ro. Aceasta agentie, sa-i spun asa, va ofera posibilitatea de a cumpara bilet pentru autocar Milano la un pret extrem de mic, pret pe care nu il veti mai gasi pe piata. Rezervarea biletelor se face in numai 2 minute, deci economisiti timp pentru impachetat si restul pregatirilor. Totodata puteti afla, prin accesarea eurolines.ro, principalele obiective din Milano sau, dupa cum doriti, din orice alta zona. Astfel, documentandu-va inainte de a pleca, puteti sa va dati seama daca acea zona este potrivita personalitatii dumneavoastra sau a celor dragi. Deci, fara sa mai bat mult campii, puteti sa va razganditi pe ultima suta de metri si sa optati pentru o excursie intr-o zona mult mai potrivita nevoilor.
Parerea mea e ca nu trebuie sa mai stati pe ganduri si ca trebuie sa va rezervati din timp biletele pentru transport persoane Italia sau orice alta tara, deoarece, avand in vedere preturile accesibile oricui, locurile sunt ocupate. Doar doua minute va mai despart de visul dumneavoastra, deci grabiti-va sa il indepliniti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!