marți, 20 iunie 2017

Nu trebuie sa-mi mai ascund "talentul" la desen

In ultima vreme am tot vazut pe facebook diverse filmulete in care oamenii scriau caligrafic. Niciodata nu am avut un scris foarte frumos, asa ca acest lucru m-a impresionat profund. Cu toate acestea, nu am inteles niciodata cum este posibil acest lucru, cu ce anume se scrie. Mai tarziu, am aflat ca este vorba de markere profesionale Colorit. Desi nu sunt o fana inraita a desenului, mi-am dat seama ca imi pot "exploata" aceasta latura folosind unul dintre aceste markere pentru desen. De mic copil am fost anti talent, dar stiu ca nu e neaparat si un adevar lucrul asta, motiv pentru care am comandat aceste markere profesionale, mai exact markere pentru desen. Chiar daca imi voi demonstra ca nu sunt facuta pentru acest lucru, eu voi continua pana in momentul in care ma voi perfectiona. Pana la urma, cine nu se relaxeaza in momentul in care deseneaza? Eu una, chiar daca desenez oribil, ma simt mult mai bine in timpul si dupa ce desenez. 
Carioci Graph'it - Blender varf pensula
Revenind la Colorit si al lor marker cu vopsea, este bine de stiut ca preturile sunt mici si puteti sa va alegeti dintr-o gama larga de markere profesionale. Daca veti colinda librariile, veti vedea ca dand o comanda e colorit.ro, faceti cea mai buna alegere, deoarece buzunarele dumneavoastra nu vor avea prea mult de suferit. Trebuie sa mai stiti ca puteti returna produsul in termen de 15 zile. Daca ceea ce ati comandat prezinta defecte produse de transport, sunteti obligat sa completati un formular in dublu exemplar, pe care il trimiteti la adresa de email a site-ului. Daca produsul prezinta defecte din fabrica si nu poate fi inlocuit in mai putin de 15 zile, veti fi despagubit complet. Daca doar nu corespunde cu ceea ce ati dorit, va trebui, din pacate, sa achitati costul livrarii de retur. Totusi, din punctul meu de vedere, toate aceste conditii sunt acceptabile, mai ales ca produsele sunt calitative si cel mai probabil nici nu va veti intalni cu o astfel de situatie. 
Marker cu vopsea Graph'it Shake 16 mm.
Eu vreau sa imi incerc norocul la desen, asa ca mi-am comandat markere pentru desen. Dumneavoastra puteti sa va personalizati chiar hainele, deoarece markerele functioneaza si pe materiale textile. Trebuie doar sa accesati colorit.ro si sa alegeti ceea ce se potriveste nevoilor dumneavoastra. Ce mai asteptati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!