joi, 20 iulie 2017

Consolele copilariei mai aproape de cei mici

Cand eram copil, mereu mi-am dorit consola playstation sau consola microsoft xbox. Parintii mei nu dispuneau de banii necesari pentru a imi indeplini dorinta, asa ca ma multumeam cu jocurile pe care le avea verisoara mea pe o astfel de consola playstation. Pe atunci lucrurile nu evoluasera atat de mult, referindu-ma la grafica, dimensiuni, viteza, complexitatea jocurilor, dar cu toate acestea, adoram aceste console pentru copii, fiind singura posibilitate la acel moment. Tind sa cred ca am avut o copilarie mai frumoasa decat cele actuale, dar probabil ma pripesc si este vorba doar de viziune, copiii de acum bucurandu-se la fel de mult de lucrurile pe care le au. Cu toate acestea, m-as bucura sa povestesc copiilor de acum diferitele jocuri pe care le-am prins eu sau serile interminabile cu povesti cu fantome si cum nu mai reuseam sa adorm singura si ma duceam la ai mei spunandu-le ca ma doare burta.
Totusi, daca sunteti parinti si cautati o consola microsoft xbox sau una playstation, va recomand noriel.ro. De foarte multe ori auzeam de noriel la televizor, pe posturile de desene animate, dar aveam impresia ca sunt doar magazine fizice pe care noi nu le avem in oras. Inca de atunci eram convinsa ca sunt produse calitative pe care orice copil si-ar dori sa le aiba. Desigur, acestia nu comercializeaza doar console, fiind un mare magazin cu "gadget-uri" pentru copii. Nu multi au ocazia sa le foloseasca, dar cei care o au, sunt pana la cer de fericiti. 

Ceea ce va pot spune, voua, ca parinti, este ca merita fiecare banut cheltuit, mai ales pentru ca va va face copilul fericit. Un alt motiv pentru care ar trebui sa cumparati de pe noriel.ro este calitatea ce se face remarcata in timp. Totodata, pretul este acceptabil, nepuandu-va in dificultate cand vine vorba de achizitionarea unei console sau a unui joc pentru cel mic. Voua, copii, va spun ca ar trebui sa vorbiti cu parintii vostri si sa ii convingeti ca noriel.ro este cea mai buna alegere si sa nu ii lasati pana cand nu va cumpara unul din jocuri sau una din console, voi stiti ce va atrage mai mult.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!