marți, 2 mai 2017

E timpul sa imi schimb telefonul

De ceva timp caut sa imi schimb acest telefon mobil, deoarece modelul pe care il folosesc acum a inceput sa se invecheasca si nu mai face fata noilor aplicatii si dimensiunii lor. Inca nu m-am hotarat daca vreau un iphone 7 sau un iphone 6, insa ambele modele imi fac cu ochiul. Nu pot spune ca sunt o impatimita a celor de la Apple, insa noile modele m-au facut sa ma gandesc de doua ori si sa imi dau seama ca pot sa imi satisfaca nevoile mult mai bine decat un gadget ce foloseste android. Pe langa camerele care scot impecabil fiecare detaliu ce se vrea cuprins, sistemul este mult mai facil, lasand utilizatorul sa acceseze orice are nevoie intr-un mod simplu. Am cativa colegi de liceu ce folosesc astfel de modele si pot spune ca m-au impresionat performantele in ultima vreme. 
Si la cine sa apelez daca nu la vestitul f64.ro care ofera preturi mici in fiecare zi? Desigur, multi dintre voi il stiti drept un site al impatimitilor pentru tehnologia fotografica, insa iata ca prezinta si multe alte avantaje, precum categoria de iphone din f64.ro. Dupa cum am spus, camera este incredibila, oferind performante ridicate, ceea ce inseamna ca putem integra acest telefon cu succes in cadrul aparatelor foto. Desi inclin sa imi cumpar un iphone 6, fiind mai accesibil si oferindu-mi tot ce am nevoie momentan, ma gandesc ca in viitor tot va fi schimbat, necesitand mai multe resurce, ceea ce inseamna ca va fi nevoie sa imi schimb din nou acel telefon mobil. De aceea un iphone 7 ar fi o varianta mai buna, mai utila, insa totul depinde de bunavointa parintilor mei, deoarece nu dispun de toti banii pentru a-l achizitiona. 

F64.ro poate fi si pentru voi solutia in cazul in care vreti sa achizitionati un aparat foto de calitate sau un telefon mobil la preturi mici. In trecut am apelat la aceste servicii pentru a-mi indeplini visul de mic copil, acela de a fi un fotograf vestit. Sigur, nu sunt vestita, insa primul pas a fost facut si sunt foarte mandra de acest lucru. Indeplineste-ti si tu visul cu f64.ro!

Un comentariu:

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!