luni, 10 aprilie 2017

Husele-aliatul de nadejde intr-un accident

Traiesc in evul tehnologiei si al telefoanelor mobile, o teroare pentru unii, insa deloc o rusine pentru mine. Sunt mandra ca pot spune ca stiu sa folosesc aproape tot ce tine de tehnologie si ca imi pot usura viata cu aceste chestii micute. Cu toate acestea, desi un smartphone este capabil sa faca o multitudine de lucruri folositoare noua, uneori se mai "imbolnavesc" si ele si trag spre moarte. Norocul nostru este ca pentru aceste lucruri exista service-urile gsm sau preventiv, diferite accesorii. Imi amintesc ca acum aproximativ 3 ani mi-au cumparat parintii un telefon nou, facea bling cand te uitai la el, telefon super cautat la vremea aceea, iar eu ca o desteapta ce sunt, m-am incurcat asa tare in casti, incat mi-a cazut din buzunar. Am rasuflat usurata cand am vazut ca l-am prins de firul da la casti, dar ce era sa fie acum... Cade din nou si cade rau de tot. Ii sare capacul, bateria (da, pe atunci astea mergeau scoase) si cum nu se putea mai bine, cade cu fata in jos. Am mentionat ca era telefon nou? Da, cred ca da. Norocul meu in clipa aceea a fost ca aveam pe el folie si husa de la magazinul online Husa Folie Protectie. Sigur, nu aparusera foliile de sticla, dar datorita marginilor inalte ale bumper-ului si foliei, am scos telefonul intact din acest incident, fara macar o zgarietura. Dupa putin timp m-am plictisit de el si mi-am luat altul cu banii stransi, insa acela va ramane mereu in amintirea mea ca fiind telefonul de razboi. 

Astazi, nu mai pun asa mult pret pe firma telefonului, cat pun pe calitatile sale tehnice. Am inceput sa las snobismul deoparte si sa ma concentrez pe ceea ce conteaza, interiorul. Asa e si in privinta oamenilor, nu? Un lucru nu s-a schimbat insa: tot de la Husa Folie Protectie cumpar si acum. In momentul de fata toata familia detine cate un Allview si ne este mult mai usor sa facem cumparaturile. Cautam cate o husa de silicon pentru Allview cel mai des si nu ramanem niciodata dezamagiti de ofertele generoase de pe site. Aproape tot timpul produsele sunt reduse si reusim sa ne incadram intr-o suma modica. Calitatea nu este mai prejos, chiar daca pretul este unul mic, astfel incat pentru o folie de sticla securizata pentru Allview ajungem sa platim doar 25-26 de lei, o suma infima comparativ cu cele platite in alte magazine. 
Cred ca doar pierd vremea si ma abat de la subiect cu ceea ce se intampla in casa la mine. Ceea ce vreau eu sa va spun este ca va recomand cu tot sufletul HusaFolieProtectie.ro. Pot chiar sa va promit ca preturi mai mici la asa calitate nu veti gasi nicaieri. In curand dau o noua comanda pe site si cand o voi primi promit sa fac un articol dedicat calitatii acestor produse. Repet, pentru calitate si preturi mici, apelati cu incredere la HusaFolieProtectie.ro!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!