marți, 11 aprilie 2017

Case cu stil

V-am spus intr-un articol din trecut ca familia mea a apelat la un credit, insa nu v-am spus de ce. Inca de la inceputul lunii februarie, casa noastra se afla in proces de renovare. Nu arata foarte urat, insa am decis cu totii ca este nevoie de ceva nou, conform tendintelor. Sunt sigura ca multi dintre voi aveti o casa primitoare, mare si frumoasa, dar cu toate acestea ceva nu este la locul lui si ati vrea sa schimbati asta asa cum trebuie. Ei bine, asa am fost si noi. Dornici de schimbare pentru a gasi confortul necesar oricarei familii, am luat toate masurile necesare. Pentru acest lucru am apelat la depozit-online.ro. Am aflat de acest site de la niste vecini care se chinuie sa isi construiasca o casa de ceva timp si au achizitionat polistiren extrudat la pret accesibil de aici. Sunt sigura ca mentinerea temperaturii in casa lor nu va fi o problema niciodata, acum ca au apelat la ceva calitativ. Noi nu vom avea nevoie de atat de multe materiale de constructii, intrucat casa este deja construita si izolata, insa marturisesc ca daca aflam mai devreme de depozit-online.ro, am fi cumparat de acolo si restul materialelor. 
Pentru inceput vom da comanda de rigips, deoarece tavanele noastre par cam subrede din cauza pisicilor care isi fac de cap prin pod. In orasul nostru o placa de rigips ajunge aproximativ 70 de lei, dar pe depozit-online.ro platim in jur de 30 de lei. Partea buna la aceste placi este ca sunt de calitate, deci nu vom mai avea probleme cu nazdravanele noastre. In continuare, vom completa comanda cu vopsea decorativa pentru exterior, pentru ca nuanta pe care o avem este deja invechita si ne dorim ceva proaspat. Vom opta pentru o culoare deschisa, placuta ochiului, care sa se potriveasca de minune cu niste flori si gazonul pus deja, deoarece am inteles ca acestea sunt noile tendinte. Pentru a completa peisajul acesta de vis, cu iarba verde si o casa linistitoare, vom avea nevoie si de un pavaj frumos si potrivit celor dimprejur. Pentru acest lucru nu vom merge pe tipicul rosu si galben, ci pe ceva rustic, intr-o singura culoare, care sa incante privirea in loc sa o oboseasca. 
Acestea fiind spuse, pot doar sa va recomand si eu cu toata increderea voua depozit-online.ro, deoarece pentru mine este clar liderul pietei, avand in vedere cele comercializate. Nu ezitati sa apelati la ei nici macar o secunda si duceti traditia mai departe, spuneti si altora de el. Nu mai stati pe ganduri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!